مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ساخت ۴۵ واحد مسکونی برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد با اشاره به آغاز ساخت ۴۵ واحد مسکونی ویژه ایتام نیازمند استان گفت: این واحد‌ها هم اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


بیشتر بخوانید


الهی راد در خصوص منابع موردنیاز برای ساخت واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ایتام بیش از ۱۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شد که ۵۰ میلیون تومان آن به‌صورت بلاعوض از محل منابع کمیته امداد و صندوق توسعه ملی و همچنین ۵۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بانک‌های قرض‌الحسنه بود.

او عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به گرانی مصالح برای تکمیل این واحد‌ها حدود ۵۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است که این نهاد در تلاش است با رایزنی این منابع را جذب و در اسرع وقت واحد‌های مسکونی ایتام را در اختیار این خانواده‌های قرار دهد.

الهی راد متراژ واحد‌های مسکونی در حال احداث را به‌طور میانگین ۶۰ متر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ورود حامیان و خیران بتوانیم برای تمامی ایتام نیازمند استان منزل مسکونی مقاوم بسازیم.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون شش هزار و ۵۷۲ نفر یتیم و فرزند محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند که سه هزار و ۳۳۴ نفر از این کودکان خاصه یتیم و باقی‌مانده فرزندان خانواده‌های نیازمند هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.