محمد علی شجاعی از احداث دومین بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان توسط نیروی زمینی ارتش خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در ششمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: در حوزه تملک و دارایی بر اساس سفر‌های شهرستانی به پنج شهرستان و بانگاه برنامه ریزی شده و همچنین توجه به نداشته‌های هر شهرستان و دهستان توزیع اعتبار برای پنج شهرستان مختلف انجام گرفته است.


بیشتر بخوانید 


شجاعی گفت: در شهرستان‌ها بر اساس نیاز و الویت آن شهرستان اعتباراتی برای پروژه‌های نیمه تمام و پروژه‌های جدید توزیع شد.

او با اشاره به اینکه اعتبارات سه شهرستانی که سفر به ان صورت نگرفته است محفوظ می‌ماند گفت: در سفر‌های شهرستانی از ۴۷۸ میلیارد اعتبارات محرومیت زدایی که به استان اختصاص پیدا کرده است ۴۰۰ تای آن‌ها اعلام شده که در حوزه راه و بهداشت قرار است تا کمیته‌ای تشکیل شده و اعتبارات آن تعیین تکلیف و اجرا شود.

او با اشاره به پروژه امازاده سید عباس بجنورد گفت: سازمان اوقاف کشور متولی این پروژه استو زمین‌های مربوط میراث فرهنگی، شهرداری و سایر حوزه‌ها را به این پروژه بزرگ پیوست داده ایم که حدود ۶ هکتار را در برمی گیرد.

او با بیان اینکه بزرگراه بجنورد _جنگل گلستان به واسطه نبود اعتبار و افزایش هزینه‌ها ناقص مانده است گفت:در تیر ماه ۹۷ براورد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات برای آن در نظر گرفته شد که به دلیل چند برابر شدن هزینه‌ها پیمانکاران با همان اعتبارات قبلی کار را پیش می‌برند.

او در خصوص بیمارستان ۶۴ تختخوابی در راز و جرگلان گفت:اعتبارات این بیمارستان گرفته شده و کلنگ زنی شده است و در حال انجام است همچنین دومین بیمارستان در راز وجرگلان که یک بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل است به عهده نیروی زمینی ارتش است.

استاندار خراسان شمالی گفت:در سفری که رئیس جمهور کشور به خراسان شمالی خواهد داشت اعتبارات جدیدی برای پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان لازم است تعیین شود، زیرا هزینه‌ها نسبت به چندسال پیش چندین برابر شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.