مدیر امور پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری در سفر به استان قزوین از کارگاه‌ها و مسیر پروژه راه اصلی قزوین_الموت_تنکابن بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،شمعی مدیر امور پیگیری‌های ویژه دفتر مقام معظم رهبری، در اولین کارگاه پروژه راه اصلی قزوین_الموت_تنکابن گفت: اولویت اول این پروژه بهره برداری از ۶۳ کیلومتر قزوین تا شهرک الموت است که انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات ملی و استانی هماهنگی‌های بیشتری صورت پذیرد تا در ظرف زمانی کمتر از دوسال این پروژه بطور کامل به اتمام برسد.

جمالی پور استاندار قزوین هم گفت: در راستای تکمیل فاز اول این پروژه ملی در اولین فرصت ممکن با وزیر راه و شهرسازی دیداری صورت می‌پذیرد و ایشان نیز از این پروژه بازدید خواهند کرد.

محور قزوین_الموت_تنکابن شامل ۶ قطعه به طول حدود ۱۶۴ کیلومتر، از کیلومتر ۱۰ اتوبان قزوین_کرج (محمدیه) شروع شده و با حرکت به سمت شمال کشور، در کیلومتر ۶۲ از شهرک عبور می‌نماید، مسیر در ادامه به سوی گرمارود ادامه یافته و با عبور از منطقه مران و البرز در ادامه پس از عبور از محور سه هزار در کیلومتر ۱۶۴ به انتهای مسیر یعنی کمربندی تنکابن می‌رسد.

با توجه به اهمیت این محور در سال۱۳۸۶ به دنبال سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین، طرح مذکور در دستور کار قرار گرفت که پس از تایید سازمان برنامه و بودجه، تحت عنوان راه اصلی قزوین_الموت_تنکابن مصوب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار