به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری- تحلیلی اینشورتک با شعار «رسانه عصر تحول و نوآوری» رونمایی شد و فعالیت خود را در فضای رسانهای کشور آغاز کرد.
طبق اعلام گروه رسانهای- فرهنگی اینشورتک، این دومین محصول این گروه پس از انتشار مجله اینشورتک طی فصلهای بهار و تابستان 1400 است.
سایت خبری- تحلیلی اینشورتک از 17 مهر 1400 در دامنه www.insurtech.ir وارد دنیای رسانهای شده است و به طور آنلاین و روزانه به فعالیت میپردازد.
شماره سوم نشریه اینشورتک نیز در 128 صفحه به صورت چاپی تا پایان مهرماه منتشر خواهد شد.
رسانه اینشورتک، از سال گذشته فعالیت خود را با هدف فرهنگسازی در زمینه نوآوری و تحول دیجیتال آغاز کرده است و نقطه تمرکز خود را بر مدل های نوین کسب و کار در صنعت مالی و بیمه گذاشته است.
پایگاه خبری نیز به عنوان محصول جدید این گروه رسانهای- فرهنگی اعلام موجودیت کرده است و محصولات دیگری نیز در حوزه شبکههای اجتماعی، چاپ و ترجمه کتاب، برگزاری رویدادهای حوزه نوآوری و ... در برنامه این گروه مستقل رسانه ای- فرهنگی قرار دارد.
این پایگاه خبری قابلیت ایجاد صفحه اختصاصی برای شرکت ها را دارد به طوری که متقاضیان می توانند پایگاه خبری مستقلی با نام و عنوان خود در این سایت داشته باشند و عملا یک سایت خبری برای انتشار اخبار و رویدادهای خود در این دامنه بسازند.
مدتی است که تحولات دیجیتالی وارد دنیای بیمه شده و انقلابی بزرگ در این صنعت ایجاد کردهاست. حالا فناوری بخش جداییناپذیر بیمه است و در این میان برخورداری از رسانهای برای پوشش اخبار نوآوری و فناوری صنعت بیمه در دنیای امروز نه تنها یک راهکار موثر برای آگاهی از رویکردها و چالشها که یک ضرورت تلقی می شود. با آگاهی به این نیاز صنعت بیمه کشور، «رسانه اینشورتک» با حمایت شبکه نوآفرینی سرآمد (پلنت) به فعالیت می پردازد.
مراسم رونمایی از سایت خبری – تحلیلی رسانه اینشورتک به دلیل شرایط خاص کرونا با حضور تعداد محدودی از مدیران صنعت بیمه، روز شنبه ۱۷ مهرماه در سوله سوم کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد و این رسانه به عنوان اولین و تنهاترین رسانه فناوری و نوآوری متمرکز بر حوزه بیمه فعالیت خود را آغاز کرد.
رسانه اینشورتک با هدف گسترش فرهنگ نوآوری در اکوسیستم صنعت بیمه و مالی از طریق تولید محتوای تخصصی سعی دارد پلی ارتباطی میان کهنهکاران صنعت بیمه و فعالان تازهپای این عرصه باشد. معرفی و نمایش چهرهای واضح و شفاف از صنعت بیمه کشور و ایجاد بسترهای متنوع همکاری در اکوسیستم بیمه ایران و جهان از مهمترین اهدافی است که رسانه اینشورتک دنبال میکند.
این پایگاه خبری قرار است علاوه بر فراهم آوردن بستری برای آشنایی با فناوری بیمهای، به محلی برای تلاقی بیمهگران سنتی با استارتآپهای فعال در اکوسیستم نوآوری و مجرایی برای ایجاد ارتباط میان آنها باشد.
گروه رسانهای- فرهنگی اینشورتک انتشار دوره جدید فصلنامه اینشورتک را نیز در دستور کار دارد. علاقمندان می توانند مطالب مربوط به شماره های قبلی این فصلنامه را نیز در پایگاه خبری این رسانه دنبال کنند.
انتهای پیام/