از طلایه داران فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت هفته ناجا، آیین تجلیل از طلایه داران فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با حضور سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توجه به ارتقاء فرهنگ و رفتار ترافیک مهمترین عامل کاهش تصادفات است، گفت: بهبود وضعیت ترافیک و ارتقای فرهنگ آن نیازمند مشارکت مستمر دستگاه‌ها و آحاد جامعه است.


بیشتر بخوانید


سردار منوچهر امان اللهی افزود: بدون شک امروز استان در کنار همه مشکلات و کمبود‌های فیزیکی در بحث ترافیک، نقش رانندگان در این حوزه بسیار پررنگ است چرا که درصد بالایی از آسیب‌ها، مربوط به خطا‌های انسانی و عدم توجه به قوانین است.

او با تأکید بر اینکه بهبود ترافیک شهری نیازمند عزم ملی و تلاش همه جانبه مردم و مسئولان است اضافه کرد: متآسفانه نقض قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای بعضی از همشهریان امری عادی به نظر می‌رسد و قانون و مقررات و رعایت نمودن آن از حرمت و اهمیت لازم برخوردار نیست و همین امر در کنار دیگر ضعف‌ها باعث بروز ناهنجاری‌های ترافیکی و بروز حوادث ناگوار می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار