روزنامه صهیونیستی: جنگ بعدی در قلب اسرائیل خواهد بود

تحلیل‌گر روزنامه صهیونیستی معاریو با بررسی توان موشکی محور مقاومت افشا کرد جنگ اجتناب‌ناپذیر آینده در قلب اراضی اشغالی خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، «یوسی بلوم هلوی» تحلیل‌گر روزنامه صهیونیستی معاریو در مقاله‌ای در این روزنامه نوشت: به دلیل تکبر، استکبار، حماقت و رخوت خطرناک که منجر به از هم گسیختگی نیروی زمینی اسرائیل در زمان جنگ با غزه و لبنان شده بود، ما شکست خوردیم.

او افزود: برخلاف انتظار مقامات تل‌آویو جنگ بعدی آنطور که آن‌ها انتظار دارند در حومه و اطراف اسرائیل نخواهد بود بلکه در قلب آن اتفاق خواهد افتاد و معادله قبلی تغییر کرده است. ارزیابی‌های جدید که از سوی امنیت ملی انجام شده است نشان می‌دهد اگر جنگی اتفاق بیفتد اسرائیل روزانه تحت بمباران هزاران موشک و عملیات‌های زمینی در درون خود قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مقاله آمده است: ارزیابی‌های ابتدایی نشان می‌دهد ۲۵۰ هزار موشک از انواع مختلف به رهبری ایران و محور مقاومت به اسرائیل خواهند خورد که این به معنی اصابت روزانه سه هزار موشک به سرزمین‌های (اشغالی)  ما می‌باشد و هیچ جا امن نخواهد بود از شهرک‌ها گرفته تا بنادر دریایی، فرودگاه‌ها، پایگاه‌های نظامی و شبکه‌های اصلی جاده‌ها. ذخیره‌های اصلی ارتش که برای جنگ به آن‌ها تکیه کرده است به ناچار تمام خواهد شد.

او معتقد است که این جنگ اجتناب‌ناپذیر است و در راه می‌باشد، اما زمان آن مشخص نیست. این تحلیل‌گر صهیونیست در پایان به صراحت اعلام کرد رژیم صهیونیستی در آن جنگ نابود خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در حال حاضر در متزلزل‌ترین حالت خود قرار دارد، زیرا در این رژیم یک کابینه ضعیف روی کار آمده است که اختلافاتی عمیق میان وزرای آن رخ داده و از طرفی در جنگ ۱۱ روزه اخیر با غزه جهان شاهد عجز و سردرگمی صهیونیست‌ها در مقابل گروه‌های مقاومت در باریکه غزه بود. بر کسی پوشیده نیست که این رژیم جعلی جایی در منطقه ندارد و حریف توان نظامی کشورمان نیز نمی‌شود. تنها رویکرد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران ایجاد اختلاف میان کشور‌های همسایه با ایران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار