استاندار همدان گفت:مجموعه پلیس استان بیش از ۲۷۰ نوع خدمت در بخش‌های مختلف را به مردم ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی,استاندار همدان در هفتمین نشست اعضای شورای عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان با تبریک هفته ناجا، گفت: نیروی انتظامی توانسته اعتماد عمومی را جلب و آرامش را در بین مردم برقرار و تثبیت کند.

او اظهار داشت: امروزه فعالیت و کارکرد پلیس در جامعه هوشمند شده، بنابراین باید سطح کیفی و کمی نیرو‌های خود را نیز متناسب با فعالیت‌ها ارتقا دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این توفیق بزرگ به همت و همکاری عوامل انتظامی در بخش‌های مختلف محقق شده است.

شاهرخی ادامه داد: البته همدلی، هماهنگی، انسجام و ارتباط نزدیک بخش‌های مختلف و اعضای شورای تأمین نقش موثری در کسب موفقیت‌های استان داشته است.

او گفت: نیروی انتظامی استان همدان در پیشگیری و مقابله با بسیاری از رویداد‌ها پیشگام است و امروز علاوه بر حوزه امنیتی، در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز با حفظ بی‌طرفی توفیقات خوبی را به دست آورده است.

استاندار همدان افزود: کنترل و مقابله با ویروس کرونا بدون همکاری نیروی انتظامی که بیش از ۲۰۰ روز در آماده‌باش کامل بودند، امکانپذیر نبود.

شاهرخی بیان کرد: اقدامات موثر و مهمی در راستای توسعه استان از جمله حمل‌ونقل ریلی، احداث خطوط راه آهن، ساخت سد و دیگر حوزه‌های مختلف اقتصادی انجام شده که نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و فراهم کردن بستر‌های توسعه بسیار چشمگیر است.

اجرای بیش از ۸۰ برنامه همزمان با هفته ناجا در استان همدان برنامه ریزی شده است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار