رئیس سازمان محیط زیست گفت: ما مکلفیم به عنوان دستگاه ناظر بر اجرای قانون هوای پاک را پیگیری کنیم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در جمع خبرنگاران در تشریح محتوای نشست خود با کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مسائل مطرح شده احساس کردیم دولت در بعد محیط زیست، پشتوانه بسیار قوی از سوی مجلس شورای اسلامی داریم.

وی با ابراز امیدواری از نتیجه بخش بودن هم افزایی‌های دولت و مجلس در راستای پیشبرد و ارتقاء مسائل محیط زیستی بیان کرد: کمیسیون کشاورزی و فراکسیون محیط زیست مجلس ظرفیت بسیار خوبی برای مباحث محیط زیستی هستند و ما گزارش‌هایی از برنامه‌های خود در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت ارائه کردیم.

سلاجقه بیان کرد: مهم‌ترین برنامه ما اجرای برنامه تحولی جامع در بازه زمانی سه ماهه است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تضمین سازمان محیط زیست در راستای اجرای قانون هوای پاک اظهار کرد: تضمین ما همان قانون مجلس است و ما حتما برای اجرای این قانون استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور اضافه کرد: ما مکلفیم به عنوان دستگاه ناظر بر اجرای قانون هوای پاک را پیگیری کنیم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار