عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: بحث مدارس غیر انتفاعی و فوق العاده شهریه‌هایی که این مدارس از والدین دریافت می‌کنند در کمیسیون آموزش مجلس بررسی شد.

محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست امروز یک شنبه ۱۸ مهر ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: این جلسه در ابتدا به دلیل اینکه در هفته نیروی انتظامی بودیم که معاونت آموزشی نیروی انتظامی در کمیسیون حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه به ضرورت آموزش، انواع آموزش، مواردی که باید از آموزش‌های نیروی انتظامی مد نظر قرار بگیرد و ... بحث رایزنی شد.

عضو کمیسیون آموزش و و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه بحث مدارس غیر انتفاعی و فوق العاده شهریه‌هایی که این مدارس از والدین دریافت می‌کنند مورد بحث نمایندگان کمیسیون آموزش بود.

احمدی با بیان اینکه این مدارس شهریه‌هایی مازاد از والدین به بهانه‌هایی اخذ می‌کنند، ولی این اقدامات را انجام نمی‌دهند افزود: این پول از دانش آموزان اضافی دریافت می‌شود. مشکلات موجود در اداره مدارس غیر انتفاعی در جلسه بعدی کمیسیون آموزش به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

این نماینده مردم رشت در مجلس درباره زمان رفتن طرح رتبه بندی به صحن، تصریح کرد: این طرح با امضای نمایندگان بررسی شده که در صحن علنی بررسی شود و پیش بینی ما این است که طرح رتبه بندی معلمان این هفته به صحن بیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار