رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان از افزایش 18 درصدی پذیرش دانشجو در مراکز و واحدهای این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بعنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور در عرصه آموزش‌های الکترونیکی و باز، پوشش تحصیلی در سراسر کشور، ارائه خدماتی نظیر وام و تسهیلات متعدد به دانشجویان، تسهیل گری در امورات دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزشی پیشتاز است.

وی به افزایش جذب دانشجو برای سومین سال متوالی توسط دانشگاه پیام نور استان کردستان اشاره و گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور استان کردستان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۱۰ درصد و امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۸ درصد افزایش داشته است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان اضافه کرد: مواردی مانند کیفیت آموزشی، روش‌های آموزشی باز و پویا در این دانشگاه، اعتبار علمی مدرک، موفقیت چشمگیر فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، شهریه پایین‌تر نسبت به سایر دانشگاه ها، ارائه وام‌های مختلف بلندمدت و کم بهره به دانشجویان از دلایل افزایش دانشجویان این دانشگاه در سال‌های اخیر بوده است.

احمدی تاکید کرد: این افزایش علاقه مندی به دانشگاه پیام نور را نشاندهنده اعتماد شهروندان به این دانشگاه و تلاش همه اساتید، مدیران و کارکنان برای تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: امکان تحصیل همزمان در ۲ رشته، آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و الکترونیکی، اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته‌ها و دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از مزایای دانشگاه پیام‌نور است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.