فرماندار جوانرود گفت : برنامه‌های خوبی در راستای یک حرکت جهادی و جهشی در حوزه آب و فاضلاب از جمله تکمیل تصفیه خانه شهر، شبکه جمع‌آوری شهر شروینه و ۲۲ روستای این شهرستان که با تنش آبی مواجه هستند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : امسال ۵۹ میلیارد تومان اعتبار برای ۲۲ روستای این شهرستان مصوب شده و در دستور کار قرار داد.

او بابیان اینکه این اعتبارات از محل اعتبارات استانی، ملی و محرومیت زدایی به این پروژه‌ها اختصاص یافته است، گفت : عملیات برخی از پروژه‌ها در حال مناقصه و برخی نیز در دست اجرا است.

یوسفی با بیان اینکه بسیاری از روستا‌های شهرستان جوانرود با تنش آبی مواجه است، افزود: امیدواریم با اعتبارات خوبی که به حوزه آب و فاضلاب اختصاص یافته است و با پیگیر‌های وِیژه دکتر کاکاوند شاهد حل مشکلاب آب شرب روستا‌ها باشیم.

او از پیگیر‌های استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه قدردانی کرد.

آبرسانی به روستا‌های شهرستان جوانرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه جهش بسیار خوبی در حوزه آب وفاضلاب این شهرستان شروع شده است، گفت: امسال ۵۹ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستا‌های شهرستان جوانرود مصوب شده است.

علیرضا کاکاوند افزود: تصفیه خانه شهر جوانرود یکی از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان است که به لطف خداوند تا پنج ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: جمع آوری شبکه فاضلاب روستای «زلان» از معدود پروژه‌هایی است که با مشارکت مردم در حال اجرا ست و ما قول دادیم به این پروژه کمک کنیم.

کاکاوند گفت: آبرسانی به روستا‌های بخش مرکزی و کلاشی که شامل ۲۲ روستا است در دستور کار قرار دارد که برخی از این پروژه‌ها در دست اجرا و برخی دیگر نیز در حال مناقصه است.

واکسیناسیون بیش از ۶۴ درصد واجدین شرایط

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: بیش از ۶۴ درصد واجدین شرایط دریافت واکسن در شهرستان روانسر، واکسن دریافت کردند.

محی الدین امینی گفت: بیش از ۶۴ درصد واجدین شرایط دریافت واکسن در شهرستان روانسر، واکسن دریافت کرده‌اند.

او افزود: شهرستان روانسر در واکسیناسیون افراد روستایی رشد قابل قبولی داشته و با واکسیناسیون ۷۷ درصدی جمعیت روستایی واجد شرایط، رتبه خوبی در استان کرمانشاه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر افزود: در حال حاضر روند واکسیناسیون در همه رده‌های سنی بالای ۱۲ سال با سرعت خوبی در شهرستان روانسر در حال انجام است.

او ادامه داد: آخرین آمار از افرادی که هر ۲ دز واکسن را در شهرستان روانسر دریافت کرده‌اند، ۳۵ درصد است که با استقبال مردم شهری و روستایی برای تزریق دز اول واکسن، پیش بینی می‌شود به زودی آمار واکسینه شدگان رشد خواهد داشت.

امینی گفت: با توجه در دستور کار قرار گرفتن ایمن‌سازی جمعی با تزریق واکسن از همشهریان عزیز دعوت می‌شود هرچه سریع‌تر با حضور در مراکز تجمعی و تزریق واکسن در مقابل این ویروس واکسینه شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.