نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: گزینش افراد شایسته در ابعاد علمی، رفتاری و سلامت فکری برای تربیت نسل آینده یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در دیدار حمیدرضا رخشانی مدیرکل و رییس هسته گزینش آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در ایام شیوع کرونا و در کنار آموزش مجازی؛ خانواده‌ها نیز در تعلیم و آموزش فرزندان خود سهیم بودند که چنین چیزی سختی کار معلمان را تا حدودی آشکار ساخت.

امام جمعه زاهدان پیگیری جدی مصوبات و طراحی‌های صورت گرفته را عامل رشد و ارتقای هر چه بیشتر آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان موثر و به روند کار کمک خواهد کرد، اما چنین چیزی مسوولیت شما را در گزینش و جذب افراد سخت و حساس می‌کند از این جهت که تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی باید به دست کسانی باشد که از شایستگی‌های علمی، رفتاری، اخلاقی و سلامت فکری برخوردار باشند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به برخی برنامه‌ها و اقدامات کمیته مشترک همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در استان بر فعال شدن بیش از پیش این کمیته و پیشبرد اهداف تعریف شده آن تاکید کرد.

حمیدرضا خشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: جذب ۲ هزار و ۸۱۷ نفر در کنکور سراسری سالجاری در دانشگاه فرهنگیان، جانمایی ۳۰ باب هنرستان مهارتی در نقاط مختلف، پیش‌بینی ۹۲ باب مدرسه شبانه روزی، توسعه فضا‌های اردویی و تفریحی دانش آموزان و توسعه فضای کانون‌های فرهنگی، تربیتی و دارالقرآن‌ها به عنوان مهمترین اقدامات آموزش و پرورش استان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار