رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه ۱۴۰۰

سردار هادیانفر گفت:بر اساس مصوبه مجلس، فرصت پرداخت جرائم با تخفیف تا پایان دی ماه امسال است و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دوبرابر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص جرائم بیش از ۳ میلیون تومان رانندگان اظهار کرد: ما در یک دوره که مربوط به سال ۱۳۹۸ بود، پرداخت قسطی جرائم را برای همه رانندگانی که بالای یک میلیون تومان جریمه داشتند، ابلاغ کردیم. در آن زمان اینگونه بود که برای پرداخت روزانه یا ماهانه از طریق درگاه‌های بانکی یا پلیس راهور در بازه یک سال بدون پیش پرداخت، رانندگان خودروی خود را ترخیص یا جریمه را به صورت تعلیق در آوردند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار، در پایان سال ۹۸ فقط ۳۵ درصد کسانی که تعهد داده بودند، جرائم خود را پرداخت  و ۶۵ درصد فقط تعهد را امضاء کردند و به قولی که داده بودند، عمل نکردند. ما مجبور شدیم این طرح را متوقف کنیم. اما در حال حاضر، شرایط مساعدی وجود دارد و خودرویی وجود ندارد که جریمه‌ای بالاتر از ۷ یا ۸ میلیون داشته باشد. توصیه ما به رانندگان این است که چون مصوبه مجلس تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ است، هموطنان از فرصت پرداخت جرائم با تخفیف  استفاده کنند و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دو برابر می‌شوند.


ببشتر بخوانید

رانندگانی که هیچ برگ جریمه ای برای آنها صادر نمی شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
مدتی قبل رفتیم جریمه احتمالی ماشینم را پرداخت کنم یک لیست بلند بالا از تخلف در شهرهایی دیدم که هرگز تابحال آنجا نرفتم و مشخص بود یک پلاک دستکاری شده بجای ما در حال تخلف هست تحویل ما دادند ناچارا برای اجتناب از گرفتار شدن در مسائل اداری و قضایی چند میلیون جریمه ناحق را پرداخت کردم متاسفانه 3 نفر از بستگان درجه یک نزدیکم با وجود مراعات تمام مسائل بهداشتی مبتلا به کرونا و بستری در آی سی یو شدند مجبور بودم شبانه روزی در بیمارستان پیگیر کار اینها باشم این آقایان پلیس به عوض کمک و مساعدت به مردم به ناحق به عناوین مختلف از قبیل تردد غیر ضروری و نبستن کمربند ایمنی ( که کذب بود ) مسافرت جاده ای ! در عرض یکماه که ما گرفتار بدبختی و بیمارستان و غم از دست دادن عزیزانمان بودیم مجددا چند میلیون جریمه روی دست من گذاشتند و نکته ای که بیشتر برای ما ناراحت کننده بود جریمه سلیقه ای و غرض ورزانه این آقایان نسبت به خودرو مدل بالا هست که شخصا عرض میکنم مشغول ذمه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
با سلام ، و خدا قوت به همه کارکنان پلیس ، لطفا درمورد خودروهایی هم دراثر سوانح آسیب و اطاق دوتکه بوده درمورد تعویض پلاک آنها در مراکز پلاک رسیدگی و مساعدت شودباتشکر
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۵۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
براي من پارسال كلي جريمه توي اتوبان هاي جنوب تهران كه اصلا بلد نيستم چجوري بايد رفت زده شده بود اونم توي ساعت هاي اداري و روز هاي غير تعطيل كه من سر كار بودم خواستم شكايت كنم ديدم پروسه شكايت اينقدر وقت گيره كه پشيمون شدم و مجبور شدم پرداخت كنم ...من كه راضي نيستم ...و واقعا مسببش رو نفرين كردم.. چرا بايد اينقدر راحت و به ناحق براي آدم جريمه ثبت بشه اما از طرفي پيگيري و شكايت از بابت جريمه اينقدر سخت باشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
جریمه الکی میزنید تو سیستم....تا یه ماه پیش همش راهور چک میکردم جریمه نداشتم یدفه دیروز تو سیستم چک کردم 6ماه پیش تو اراک جریمه کرونایی زدن..من تا حالا اراک نرفتم...این پول الکی که به زور میگیرید را چجوری تلافی کنم از شما ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
جریمه الکی میزنید تو سیستم....تا یه ماه پیش همش راهور چک میکردم جریمه نداشتم یدفه دیروز تو سیستم چک کردم 6ماه پیش تو اراک جریمه کرونایی زدن..من تا حالا اراک نرفتم...این پول الکی زور را چجوری تلافی کنم از شما ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
baba
۰۸:۲۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
سلام
خداوکیلی خیلی ظلم که بر اساس عوارض اتوبان جریمه 10تا20برابری میکنن اخر نامردیه در حق ملته چون تخلفی صورت نگرفته میشه طلب و معوقه عوارض رو موقع خرید و فروش دریافت کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
بیخود و بی جهت به بهانه کرونا ۲میلیون ماشین همسرم رو جریمه کردند نامه از شرکت و فرمانداری بردیم نتیجه ای نداشت ببینم با دست کردن تو جیب مردم به کجا میرسید مسئولین بی دین و ایمان؟
آخرین اخبار