فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: بیش از ۲ تن مواد مخدر ظرف یک سال اخیر، در تربت حیدریه کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی‌اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: دستگیرشدگان جرایم مختلف ۱۲ درصد افزایش یافته است و در حوزه وقوع سرقت با حدود سه تا چهار درصد کاهش و ۱۲ درصد افزایش کشف سرقت مواجه شدیم.

او افزود: هم اکنون ۱۶ نفر از این افراد خاطی در بند هستند و در مجموع بیش از ۴۰ نفر از اراذل و اوباش ظرف یک سال اخیر در سطوح مختلف دستگیر شده اند و این بدان معناست که تمام ناهنجاری‌های اجتماعی در رصد پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هستند و بیش از ۲ تن مواد مخدر ظرف یک سال اخیر، در تربت حیدریه کشف و ضبط شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۴۰ درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در این شهرستان هیچ پرونده قتل کشف نشده‌ای نداریم و همه جرایم مهم مسلحانه یا غیرمسلحانه، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و عاملانش دستگیر شده‌اند.

سرهنگ کیانی بیان کرد: خوشبختانه امسال در بحث تصادفات رانندگی شاهد کاهش ۵۰ درصدی فوتی در تربت‌حیدریه هستیم که این موفقیت مرهون تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی و به خصوص شورای تامین شهرستان است.

او راه‌اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر در این خطه را اقدامی بسیار خوب و ارزشمند خواند و تصریح کرد: در راستای حاشیه‌زدایی  تربت حیدریه نیز اقدام به ایجاد کلانتری ۱۳ در منطقه شهید چمران کرده‌ایم که با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.


بیشتر بخوانید 


فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه تاکید کرد: در راستای ارتقای توان رزمی و عملیاتی این یگان انتظامی، از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون، ۴۰ دستگاه خودرو به مجموعه لجستیکی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه اضافه شده است.

کیانی در خصوص تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ نیز اظهار کرد: از مجموع ۵۰ هزار تماس در یک سال اخیر، ۳۰ هزار عملیاتی و بقیه غیرمرتبط تشخیص داده شد.

انتهای پیام//ف.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
درود