فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: در ۶ ماه نخست امسال کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی‌اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: طی ۶ ماه نخست امسال کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

او افزود: امسال در بحث تصادفات رانندگی شاهد کاهش ۵۰ درصدی تصادف در تربت حیدریه هستیم که این موفقیت‌ مرهون تلاش شبانه روزی همکاران ما در نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی و به خصوص شورای تامین شهرستان است.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه  ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همکاران ما، در تربت حیدریه هیچ پرونده قتل کشف نشده ای نداریم و همه جرایم مهم مسلحانه یا غیرمسلحانه، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و عاملانش دستگیر شده‌اند.

او تصریح کرد: با رویکرد جدید شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، به زودی شاهد تحقق دولت الکترونیک به صورت صد‌درصدی در این خطه خواهیم بود و همچنین با هدف ارتقاء توان رزمی و عملیاتی این یگان انتظامی، از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون، ۴۰ دستگاه خودرو به مجموعه لجستیکی نیروی انتظامی تربت‌حیدریه اضافه شده‌ است.

حسین شرافتی‌راد معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه هم گفت: امروز تمامی دولت‌ها بر این نکته اذعان دارند که رکن محوری و مهم توسعه، تامین امنیت است و  این بدان معناست که تا زمانی که امنیت آحاد جامعه تامین نشود آن کشور رنگ پیشرفت و توسعه را به خود نخواهد دید.


بیشتر بخوانید


او افزود: امروز مردم ایران از حیث تامین امنیتی که بر سرتاسر کشور حاکم شده، خود را مدیون تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح می‌دانند چنانکه از حیث تامین سلامت و موفقیت‌های حوزه مبارزه با همه گیری کرونا خود را مدیون سربازان حوزه سلامت کشور می‌دانند.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت‌حیدریه هم گفت: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی در کشور، اقامه قسط و عدل است و این واژه به معنی اقامه عدالت اجتماعی در اشکال مختلف است.

او افزود: اگر پلیس ما در جامعه امنیت را حاکم نمی‌کرد، امروز شاهد حضور مردم در صحنه‌های مختلف در جامعه نبودیم از این رو باید آحاد مردم شاکر امنیتی که اکنون در کشور به واسطه تلاش شبانه‌روزی این عزیزان و سایر قوای مسلح فراهم آمده‌ است باشند.

امام جمعه تربت‌حیدریه  ادامه داد: ویژگی امنیتی که توسط قوای مسلح در ایران اسلامی ایجاد شده آن است که ویژه نظام اسلامی است و دیکته شده از سوی آمریکا و عوامل استکبار نیست.

 

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.