پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه حافظان امنیت تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه حافظان امنیت تبریک گفت.

 در این پیام آمده است: نیروی انتظامی تجلی عشق و ایثار و نماد تلاش و از خود گذشتگی و نیاز یک جامعه آرمانی است، نیرویی که دلیرانه تا پای جان در برابر دشمنان، مزدوران و اتفاق های خطر آفرین مقاومت می‌کنند تا ما در امنیت باشیم.

عرب اول در ادامه این پیام نوشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی را فراهم کرد تا بار دیگر قدردان نیروهای جان بر کفی باشیم که با اقتدار دربرابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده اند و با عزم راسخ خود تیشه بر ریشه ظلم و فساد می‌کوبند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در ادامه این پیام نوشت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه سنگرداران همیشه بیدار تبریک عرض نموده و در سایه اتکال به الطاف خداوند رحمان و حضرت ولیعصر (ارواحنا له الفدا) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توفیقات روزافزون و سلامتی را برای این سربازان خدوم جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار