نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از نیرو‌های نظامی و انتظامی به عنوان کارگزاران نعمت الهی امنیت یاد کرد و گفت: امنیت زیر بنای توسعه اقتصادی، عمرانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان که به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک حلول ماه ربیع الاول ماه پیامبر گرامی اسلام (ص) و همچنین تبریک هفته نیروی انتظامی به مجموعه فرماندهان انتظامی و مرزبانی و همکاران آنان در استان پهناور سیستان و بلوچستان، از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایدار استان قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به اینکه این هفته یادآور خدمات شایسته و ارزنده همه عزیزان در سازمان بزرگ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این هفته فقط مقطع خاص و نمادینی است که تمام تلاش‌ها و خدمات این عزیزان در اقصی نقاط کشور و استان را به مردم معرفی و ارائه می‌دهد در حالی که تمام سال هفته نیروی انتظامی است و می‌بایست همچون هفته ناجا یادآور تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند این نیرو‌های خدوم و زحمتکش باشیم.

امام جمعه زاهدان با قدردانی از خدمات ارزشمند ناجا و همچنین مجموعه فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان در راستای تامین نظم و امنیت پایدار، بیان داشت: امروز توفیق شد در حضور همه فرماندهان و معاونان و مجموعه انتظامی و مرزبانی به سبب تلاش‌های صورت گرفته از این عزیزان تقدیر نماییم.

این مقام مسئول در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان بیان داشت: نعمت امنیت یکی از نعمت‌های الهی است که می‌بایست قدردان آن باشیم چرا که زیر بنای توسعه اقتصادی، عمرانی و همچنین تمامی حوزه‌های رشد و بالندگی کشور وجود امنیت در جامعه است که می‌بایست به این نعمت الهی بسیار توجه شود و قدردان وجود آن باشیم.

 محامی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون نعمت امنیت اشاره نمود و تاکید داشت: معظم له بار‌ها و بار‌ها بر مقوله امنیت تاکید داشتند تا جایی که در بخشی از فرمایشات خود امنیت را حتی پیش نیاز تعالی اخلاق و معنویت برشمردند.

امام جمعه زاهدان درپایان خاطر نشان کرد: وجود نعمت امنیت که توسط خداوند متعال برای بشریت بنا نهاده شده توسط اسباب و کارگزاران آن تامین و حفظ شده و در این راستا نیرو‌های نظامی و انتظامی کارگزاران واقعی خداوند تبارک و تعالی در تامین امنیت جامعه و مردم هستند که می‌بایست قدردان همه این عزیزان باشیم

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار