زنی که قصد ربودن یک کودک را داشت با هوشیاری مردم محلی ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه گرفتار شدن یک زن کودک ربا در یکی از مناطق هند را به تصویر می‌کشد. این زن ۵۵ ساله که مشکوک به ربودن یک کودک بود توسط ساکنان محلی به دام افتاد. این اتفاق در روستای پاریا واقع در منطقه والسادی رخ داد.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده این زن گرفتار در حلقه ساکنان محلی را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این زن روی زمین نشسته تعدادی از افراد موی سر وی را کشیده و سیلی به صورت وی می‌زنند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن اهل منطقه بیلیمورا در شهر ناوساری جیلا به همراه پسر ۱۹ ساله اش در حالی که سوار بر موتورسیکلت بودند در این روستا مشاهده شدند.


بیشتر بخوانید


در حالی که پسر این زن با موتورسیکلت در فاصله دورتری حضور داشت این زن با حرکات مشکوک خود شک ساکنان محلی را برانگیخت. ساکنان محلی با مشکوک شدن به آن‌ها موتورسیکلت را متوقف کردند. در حالی که پسر این زن اقدام به فرار کرد، اما مادرش به دست ساکنان محلی گرفتار شد.

یک پلیس محلی در این باره گفت: «بعدازظهر دیروز ساکنان محلی به این زن و پسرش که در منطقه پرسه می‌زدند مشکوک شدند و از آن‌ها علت سرگردان بودنشان را سوال کردند. سپس این زن را گرفتند و یکی از ساکنان محلی مدعی شد که او قصد ربودن یک کودک را داشته است.»

گفتنی است؛ این زن به پلیس محلی تحویل داده شده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار