چمران گفت: کاری که برای صدور پروانه صورت گرفته پارامتریک و زمان بندی است و مدت زمان صدور آن باید تعیین شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران در خصوص تصمیماتی که در جلسه امروز شورای شهر اتخاذ شد، اظهار کرد: دعوتی از سازمان آب و فاضلاب تهران شد و طبق روال گذشته با همکاری‌های خوب می‌شود مشکلات آب و برق و گاز حل کرد و در این زمینه مباحث زیادی مطرح شد و مسائلی هم باقی ماند که در آینده بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستور جلسه امروز طرح یک فوریتی بود که قبلا یک فوریت آن برای تسهیل و صدور پروانه و چند مورد تخصصی که ماندن در کارتابل کاربر‌ها است، به تصویب رسیده بود این یک ماده واحده بود و بعدا به دو ماده تبدیل شد. ماده اول به سرعت بخشیدن و ماده دوم مربوط به یک مدت سه ماهه بود که به معاونت شهر سازی شهردار تهران داده شد.

چمران افزود: معاونت شهرسازی عنوان کردند که از ۹ ماه پیش شروع به کار کرده‌ است و امیدواریم تا سه ماه دیگر به نتیجه برسد تا طرح جامعی برای صدور پروانه تدوین کنند و آن را به شورا ارائه دهند.

رئیس شورای تهران گفت: کاری که صورت گرفته پارامتریک و زمانبدی است و مدت زمان صدور آن باید تعیین شود و اگر بیشتر از حد تعیین شده پرونده اشخاص درون شهرداری ماند، باید عوامل آن حتما مورد تشویق و تنبیه واقع شوند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار