رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: اتوبوس آمبولانس واکسیناسیون کرونا در پارک خانواده مستقر شده و آماده تزریق واکسن به شهروندان گرامی خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شفیعی نیا رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت:  فردا چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ اتوبوس آمبولانس واکسیناسیون کووید ۱۹ در پارک خانواده مستقر شده و آماده تزریق واکسن به شهروندان گرامی خواهد بود.

او افزود: مهمترین رسالت این مرکز در این برهه زمانی، افزایش پوشش واکسیناسیون در شهرستان بوده و لازم است از تمام فرصت‌های زمانی و مکانی در راستای رسیدن به پوشش حداکثری واکسیناسیون و ایمن سازی جامعه در مقابله با کرونا استفاده نماید.

شفیعی نیا تصریحح کرد: معاونت فرهنگی شهرداری دزفول به مناسبت هفته ملی کودک (۱۶ الی ۲۲ مهر) اقدام به برگزاری جشنواره به وقت کودکی در بوستان خانواده ساعت ۱۴ و آمفی تئاتر پارک دولت ساعت ۲۰ نموده است، بنابراین مرکز بهداشت دزفول این فرصت را مغتنم شمرده و با تجهیز و استقرار اتوبوس آمبولانس واکسیناسیون کووید ۱۹ آماده مشاوره و تزریق واکسن به شهروندان بالای ۱۲ سال شرکت کننده در این جشنواره در ساعات و مکان‌های ذکر شده می‌باشد.

رئیس مرکز بهداشت دزفول بیان داشت: واکسن بسیار موثر و کم عارضه بوده و از همه شهروندانی که تا کنون واکسن خود را به هر دلیلی دریافت نکرده اند دعوت نمود، با مراجعه به یکی از مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.