مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: ۳ هزار و ۸۹۸ حادثه در حوزه فاضلاب طی شش ماهه نخست امسال رفع شده که بیشترین حوادث ترمیم شده مربوط به شهریور ماه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان  اظهار کرد: بیشترین اتفاق رفع شده امسال به ترتیب مربوط به شهرستان‌های سنندج با ۲ هزار و ۶۹۹، سقز با ۳۹۵ و مریوان با ۲۴۸ مورد بوده است.

او افزود: به لحاظ زمانی نیز بیشترین حادثه رفع شده مربوط به شهریورماه با ۷۲۴ حادثه، مردادماه با ۶۹۷ حادثه و تیرماه با ۶۸۳ مورد حادثه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با اشاره به حضور نیرو‌های متخصص و آموزش دیده در واحد امداد و حوادث آبفا بیان کرد: به محض اعلام حادثه از سوی مشترکان به سامانه ۱۲۲ و ثبت رد سامانه، مورد اعلامی به واحد امداد و حوادث ارجاع و بلافاصله برای ترمیم یا رفع حادثه با حضور اکیپ‌های عملیاتی اقدام می‌گردد.

تخت شاهی ادامه داد: از طریق مرکز ۱۲۲ به صورت ۲۴ ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه از ۲۰ ساعت به کمتر از ۵ ساعت برسد.

او یادآور شد: علاوه بر رفع قریب به ۴ هزار حادثه فاضلاب طی شش ماهه اول امسال، ۲۰ هزار حادثه آب نیز در این مدت ترمیم گردید.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: آب و فاضلاب ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.