مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی کاروان سلامت استان به هموطنان نیازمند در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از خدمت رسانی کاروان سلامت این استان به هموطنان نیازمند در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان در قالب برنامه نذرآب ۴ خبرداد.

او افزود:در این برنامه ۱۲۱ تانکرآب، ۳۳۰۰ کیلو آرد، ۳۰۰۰ قوطی کنسرو ماهی و کنسرو لوبیا، ۸۰ دستگاه تصفیه آب، ۲۰ هزار ماسک و ۲۰۰۰ ژل ضدعفونی، ۲۰۰ بسته غذایی و ۳۰۰ کیلو برنج، ۲۰۰ تخته پتو، ۴۰۰ کیف مدرسه به همراه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر و مقادیر متنابهی از سایر ملزومات موردنیاز ساکنان منطقه به ارزش ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان بین هموطنان متاثر از خشکسالی و کرونا توزیع شد.

فخاری با اشاره به اینکه جمع آوری و تجمیع کمک‌های مردم و خیرین استان مازندران همچنان ادامه دارد، گفت: پیش از این نیز محموله‌های دیگری با هدف کاهش مشکلات هموطنان متاثر از خشکسالی و کرونا به این منطقه ارسال شد.

او با اشاره به اینکه ساکنان صبوراستان سیستان و بلوچستان با توجه به مشکلات خشکسالی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به مسئولیت اجتماعی و رسالت ذاتی صیانت از کرامت انسانی وپاسداشت فرهنگ بشردوستی، تاکنون ۳ برنامه ملی را تحت عنوان نذرآب برای کمک به آسیب دیدگان از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآورده است.

برنامه نذرآب ۴ از ۱۷ لغایت ۲۱ مهر با حضورتیم‌های مجهز داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان اجرا شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار