مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی از برگزاری از ششمین رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موسوی مدیر‌کل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی در نشست خبری رزمایش همدلی و احسان گفت‌: در ششمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد برکت آماده شده است.

او با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومان است افزود: هر بسته شامل برنج، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی، شکر و قند است.

موسوی ادامه داد: همچنین در این مرحله از رزمایش ۵ هزار و ۱۰۰ بسته مشق احسان (لوازم التحریر) نیز آماده شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش هریک از بسته های مشق احسان ۲۰۰ هزار تومان گفت: هر بسته شامل کیف، مداد، خودکار، مدادرنگی، دفتر و لیوان است و از اقلام کاملا ایرانی برای تهیه این بسته ها استفاده شده است.

او با اشاره به اینکه هدف از این رزمایش حمایت از اقشار آسیب دیده و کم برخوردار است عنوان کرد: این بسته ها برای مناطق محروم کل استان تهیه شده و از طریق گروه های آموزشی همکار با ستاد اجرایی فرمان امام و گروه هایی که در برپایی غرفه ها با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری داشته اند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار