محبی نجم آبادی:

فضای مجازی بی در و پیکر است/ لایحه رتبه بندی معلمان هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به رها شدگی فضای مجازی و انتقادات به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  در صحن علنی امروز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از زحمات هیئت دولت برای سفر به نقاط مختلف کشور تشکر می‌کنم.  

وی در ادامه بیان کرد: دولت در چند ماه گذشته از میان مشکلات عدیده‌ای که برای مردم به وجود آمده بود گذر کرد و مصمم است که مشکلات معیشت مردم را به حداقل برساند.   اهتمام دولت مردمی در مهار کرونا نشان داد بحران‌ها با تمام بزرگی در مقابل اراده جهادی کوچک و حقیر است.  

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، بیان کرد: مردم عزیز باید این تغییرات منطقی را در زندگی خود حس کنند. درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی  علی رغم اظهارات مکرر طراحان طرح که اجرای آن را حمایت از کسب و کار‌ها و اقدامات قانونی می‌دانند ،اما این طرح همچنان مورد نقد غیر منصفانه ، اظهارات غیر واقعی و دیکتاتوری رسانه‌ای است.

وی توضیح داد: فضای مجازی بی در و پیکر و تحت مدیریت غیر قانونی در ماه‌های اخیر نشان داده که اگر مهار نشود به شدت به مردم و مال و جان مردم آسیب می‌زند. اینکه فضای مجازی به میدان کلاه برداری، حتک حرمت و قانون شکنی تبدیل شود و کسب و کار‌های قانون‌مند را به مخاطره اندازه هرگز مورد قبول حتی سکولار‌ترین و لیبراترین حاکمیت‌ها نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس توضیح داد: حذف صفحه مجازی بعضی از فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی در ماه‌های اخیر نشان داد اگر تدبیری نشود آسیب پذیری جدی مورد توجه مردم خواهد بود.  

وی افزود: رویکرد منطقه‌ای و مراودات با شرق کاملا حساب شده و مبتنی بر منافع ملی و واقعیات است. از دولت تقاضا دارم هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی وزیر آموزش و پرورش اقدام کند ، لایحه رتبه بندی معلمان هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد و به نحوی مناسب تصویب شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
از این سازمان بدبخت اموزش فنی وحرفه ای هم خبری بذارین، کارمنداش به گدایی افتادن، چرا تسری فوق العاده رو براش تصویب نمیکنید؟
آخرین اخبار