سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن شش نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمد طاهری ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با از دست رفتن ۶ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ در استان همدان از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۹۴۴ نفر رسید.

او افزود: در مجموع با ۳۶۱ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون به ۹۱ هزار و ۲۲۹ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۸ هزار و ۹۷۷ رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۸۸۹ مورد بود که ۱۱۷ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۲ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۰۶، بهار یک هزار و ۴۵۵، تویسرکان یک هزار و ۴۶۵، رزن یک هزار و ۱۴۷، درگزین ۳۸۳، فامنین ۳۹۰ و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۳۵ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون ۵ هزار و ۴۴۴ نفر در ملایر، ۳ هزار و ۸۰۵ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۳۲۵ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۶۲۲ مورد مثبت گزارش شده است.

حال ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.