سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمد طاهری ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و یک مورد فوتی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۹۱۵ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند و همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۰ هزار و ۹۳۰ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان یک مورد فوتی ثبت شده است،بیان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۳۸ نفر رسیده است.

طاهری در باره آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تاکید کرد : تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۰۱ نفر، بهار یک هزار و ۴۵۲ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۶۵ نفر، رزن یک هزار و ۱۴۳ نفر، درگزین ۳۸۳ نفر، فامنین ۳۹۰ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۳۳ نفر بوده است.

او افزود:تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۴۳۳ نفر، نهاوند سه هزار و ۷۹۳ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۳۰۱ نفر به کرونا مبتلا شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.