به مناسبت هفته ناجا فرماندهان انتظامی و مرزبانی شهرستان میرجاوه بهمراه تعدادی از کارکنان زیر مجموعه با حضور در بیمارستان دارالشفاء آن شهرستان از زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت در مبارزه بیماری کرونا تقدیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، به مناسبت هفته ناجا فرماندهان انتظامی و مرزبانی شهرستان میرجاوه بهمراه تعدادی از کارکنان زیر مجموعه با حضور در بیمارستان دارالشفاء آن شهرستان از زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت در مبارزه بیماری کرونا تقدیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در این مراسم بیان داشت اینجانب سلام و درود خالصانه ام را به ارواح مطهر شهدای عزیز و خانواده‌های سر افراز و صبور آن‌ها نثار می‌کنم و سرنوشت سعادت بار آنان را، همچون آرزویی شیرین برای خود و همه مشتاقان از خداوند متعال مسئلت نموده، برخود لازم دانسته ام در این روز به پاس تلاش‌های ایثارگرانه تان از شما قدردانی و کمال تشکر را نمایم. امید است تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) در پرتو رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) زندگی توام با سعادت و سلامت داشته باشید.

در پایان مراسم از تعدادی از پرستاران نمونه با اهداء لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار