لطیفی:

ارتش در عرصه های مختلف حضور موثری داشته است

مدیرکل صداوسیمای مرکززنجان گفت:دلاورمردان ارتش در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی داشتند و در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و استقلال کشور فداکاری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان  در دیدار با فرمانده تیپ۲۱۶ مستقل زرهی ارتش به موفقیت‌های ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در چهار  دهه گذشته اشاره کرد و گفت: همانطور که به کرات در بیانات مقام معظم رهبری تأکید شده، دلاورمردان ارتش در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی داشتند و در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و استقلال کشور فداکاری کردند.

او بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب ارتش را کلمه طیبه خوانده اند، افزود: این کلمه طیبه در ۸ سال دفاع مقدس خود را به خوبی نشان داد و امروز یکی از ارکان اصلی تأمین امنیت کشور و مایه افتخار همه ما است.

لطیفی ضمن قدردانی از همکاری فرماندهی این پادگان در تجهیز استودیوی برنامه همسنگر در هفته دفاع مقدس، با تبریک انتصاب سرهنگ صالحی به فرماندهی تیپ مستقل۲۱۶ زرهی زنجان، از آمادگی کامل رسانه استانی برای پوشش کامل برنامه‌ها و اخبار این تیپ، همچنین تولیدات رادیویی و تلویریونی در قالب مستند و برنامه‌های نمایشی و هنری خبر داد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی ارتش هم در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر صداوسیما در خط مقدم مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد، ضمن قدردانی از همکاری‌های سازنده رسانه استانی با این یگان گفت: صداوسیمای استان زنجان تعامل و همکاری‌های خوبی در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان دارد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه ارتش امروز همچنان برای دفاع از اسلام، انقلاب و نظام شهید تقدیم می‌کند، افزود: امروز ارتش با تمام توان و قوای خود در حفاظت و دفاع از تمامیت ارضی و امنیت میهن اسلامی و خدمت به مردم آمادگی دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.