مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان مطرح کرد؛

لزوم افزایش تعاملات فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

لطیفی گفت:همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی،آشنایی مردم باقانون ونهایتاکاهش هزینه‌های عملیاتی ناجا خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان نیروی انتظامی را حافظان مرز‌های جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و گفت: کارکنان خدوم این نیرو، برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته اند و به صورت شبانه روزی مشغول انجام وظیفه هستند.

او با تأکید برهم افزایی بیش از پیش صداوسیما با نیروی انتظامی، افزود: همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و نهایتا کاهش هزینه‌های عملیاتی ناجا خواهد داشت.

لطیفی بر ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این ۲ نهاد تأکید کرد و ادامه داد: تشکیل کمیته‌های مشترک برای همکاری‌های جدید و هم افزایی بیشتر قطعا می‌تواند در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آگاهی‌های عمومی و تزریق آرامش روحی و روانی و تبیین امنیت بی بدیل موجود در بطن جامعه اثرگذار باشد.

رئیس رسانه استانی بااشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در خصوص همکاری و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان هم در این دیدار با قدردانی از صداوسیما برای انعکاس عملکرد پلیس، رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باور‌ها و تهاجم فرهنگی به منظور کمرنگ کردن ارزش‌ها دانست.

او افزود: نقش صداوسیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و این نهاد با تهیه و پخش گزارش‌های به موقع نقش مهمی در کنترل بحران‌ها و تأمین امنیت دارد.

در پایان این دیدار تقدیرنامه رئیس رسانه استانی به فرمانده انتظامی استان زنجان  تقدیم شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.