ثبت ۶ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۶ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل سرچم با اشاره به اینکه این میزان تردد در ۶ ماه گذشته ثبت شده افزود: ۷۴ دستگاه تردد شمار و ۳۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محور‌های مواصلاتی استان فعال است.

او بیشترین تردد ۶ ماه گذشته استان را مربوط به محور‌های رفت و برگشت اردبیل آستارا – اردبیل و اردبیل مغان دانست.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه میانگین سرعت متوسط استان ۷۱ کیلومتر بر ساعت است تصریح کرد: در مدت یاد شده ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز نیز در استان ثبت شده است.

وثوقی گفت: محور‌های بران قره آغاج در مسیر پارس آباد – مشکین شهر کنگرلو و گرمی بیله سوار دارای بیشترین تخلف تردد سرعت غیرمجاز هستند.

او ارتقای ایمنی راه‌ها و هوشمندسازی جاده‌های استان را خاطرنشان کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهور، فاصله طولی، سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه سرعت، سبقت‌های غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز ترددی ایمن در جاده‌ها داشته باشند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص عملکرد سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات و توزین حین حرکت گفت: در ۶ ماه گذشته بیش از ۲۴۶ هزار تخلف توسط سامانه‌های یادشده ثبت و جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.