حسینی گفت: مقرر شده است کمبود نیروی انسانی از بین مقرری بگیران تامین اجتماعی جبران شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان ساوه گفت: مقرر شده است کمبود نیروی انسانی از بین مقرری بگیران تامین اجتماعی جبران شود.

حسینی افزود: از طریق تفاهم با اداره کار مقرر شده است، از بین مقرری بگیران تامین اجتماعی، افراد را به بنگاه‌های تولیدی و صنعتی معرفی تا ضمن رفع تقاضای نیروی کار این واحدها، موجب کاهش هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی شود.

ملکی رییس دادگستری ساوه هم در این جلسه رفع موانع تولید را هدف اصلی این ستاد بیان کرد و گفت: انعطاف در اجرای قوانین برای مانع زدایی از چرخ صنعت، می‌تواند موجب جهش تولید و رونق اقتصادی شود.

میرزایی فرماندار ساوه هم با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی مدیران، رفع مشکلات صنایع را تسهیل می‌کند گفت: اختصاص زمین از سوی بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن ارزان قیمت در فضای کار و تولید موجب می‌شود تا روند سرمایه گذاری با حضور نیروی کار در محیط تولیدی افزایش یابد.

میرزایی افزود: مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی لازم الاجرا و در حکم قانون است و با همگرایی بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مصوبات این جلسات اجرا می‌شود.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان ساوه با حضور جمعی از سرمایه گذاران و مدیران کل استانی و شهرستانی در دفتر اتاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد.

اختصاص زمین برای احداث مسکن کارگری، ابلاغ فعالیت انجمن مدیران صنایع، مشکلات واحد‌های صنعتی مستقر در منطقه ویژه‌ی اقتصادی کاوه از مهمترین موضوعات مطرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتیرو کمیته حمایت قضایی دادگستری بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.