تلاش برای مانع زدایی از مسیر تولید

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت: حمایت از تولید و صادرات دانش بنیان‌ها رویکرد جدید وزارت صمت بوده و تلاش دولت مانع زدایی از مسیر تولید است.

فولادگر افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام مسئولان به رفع مشکلات بخش خصوصی است و مدیران باید از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات سرمایه در گردش و رفع مشکلات ارزی تولیدکنندگان استفاده کنند.
او ادامه داد: بانک مرکزی ۲۸۰ هزار همت گواهی سپرده برای صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته و از مدیران صمت استان می‌خواهیم تا به ترتیب اولویت‌ها و احتیاجات، صنایع را برای دریافت تسهیلات تولید معرفی کنند.
معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت گفت: توسعه صادرات و تنوع مقاصد صادراتی و تسهیل‌گری تولید از برنامه‌های دیگر دولت است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم کمبود نقدینگی، مشکلات تأمین و تعهدات ارزی، سود‌های بالای بانکی و تضامین سنگین را از جمله اصلی‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی استان دانست.
کریمی افزود: انتظار است دولت با مهیا کردن شرایط مناسب زمینه تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید و صادرات را مهیا کند.
او ادامه داد: استان مرکزی از استان‌های پیشتاز در تولیدات صنعتی کشور است و نقش مهمی در تأمین احتیاجات کشور دارد؛ به همین دلیل امید است با رفع مشکلات واحد‌های صنعتی زمینه تولیدات متنوع وصادرات مهیا شود.

برچسب ها: تولید ، مانع زدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.