در بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از زندان مرکزی یزد، شرایط برای رهایی ۴۰ زندانی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با حضور در بند‌های مختلف زندان مرکزی با زندانیان دیدار چهره به چهره داشت و به استماع مشکلات، دغدغه‌ها و درخواست‌های مددجویان زندانی پرداخت.

او از فراهم شدن رهایی ۴۰ مددجوی زندانی از بند خبر داد و گفت: با بررسی همه جوانب با آزادی پایان حبس ۱۸ مددجو موافقت شد و با استفاده از شرایط آزادی مشروط دو نفر مددجو دیگر نیز به آغوش خانواده بازگشتند.

دهشیری به موافقت با مرخصی پنج نفر از مددجویان اشاره کرد و گفت: موافقت با تقاضای سه مددجو برای استفاده از پابند و چهار مددجو برای اعزام به بند باز از دیگر اقدامات این بازدید بود.

او افزود: در این بازدید سه ساعته با تعلیق اجرای باقیمانده مجازات هفت نفر مددجو وفق مقررات موافقت شد و با جلب مشارکت یک نفر از خیِّران استان و کمک به پرداخت دیه یک مجرم نیازمند، شرایط بازگشت یک مجرم نادم به آغوش خانواده اش فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان این بازدید تأکید کرد: زین پس در اجرای منویات ریاست قوه قضائیه علاوه بر بازدید‌های نوبه‌ای و از قبل تعیین شده مقام‌های قضایی، بازدید‌های سرزده و اعلام نشده معاونین و مدیران نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوان به صورت دقیق از شرایط مددجویان و زندانبانی و اهتمام در اصلاح و تربیت آنان واقف شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.