سردار القاصی مهر گفت: ورزش همگانی به عنوان یک ابزار کم‌هزینه و مفرح در عین حال مؤثر است که قابلیت اجرای آن برای عموم از حیث ویژگی‌های فردی و اجتماعی موجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر ، فرمانده انتظامی استان ایلام در همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته ناجا در پارک چغاسبز ایلام برگزار شد، گفت: نقش مبرم ورزش همگانی در فضای اجتماعی جامعه بدین گونه است که کمک شایانی در آرامش اجتماعی و همرنگی و یکپارچگی مردم برای زندگی بهتر در جامعه را ایفا می‌کند.

او افزود: ورزش همگانی علاوه بر سلامت جسم بر سلامت روحی ، روانی و اجتماعی، تاثیر زیادی دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت او موثر است.

او مطرح کرد: نیاز‌های ضروری نیرو‌های مسلح برخورداری از آمادگی جسمانی و رزمی در جهت اجرای موفقیت‌آمیز مأموریت‌های محوله، در شرایط مختلف است.

او ادامه داد: نیروی انتظامی به دلیل اینکه مجری برقراری نظم و امنیت جامعه محسوب می‌شود، برای سلامت جسمانی و روان کارکنان خود اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او اظهار کرد: ایجاد و حفظ روحیه نشاط و سلامت کارکنان و خانواده آنان از اولویت‌های نیروی انتظامی است که به صورت ویژه با برنامه ریزی مناسب در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.