آشنایی با شیوه های نوین تدریس برای معلمان حق التدریسی

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: کارگاه آموزشی برای توانمند سازی نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش شهرستان دنا در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آزاده معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: با هدف توانمند سازی نیروهای حق التدریس کارگاه آموزشی برای  این نیرو‌ها در شهر پاتاوه در حال برگزاری است.

آزاده افزود: این کارگاه آموزشی ویژه‌ی معلمان حق التدریس شهرستان دنا ورودی ۱۴۰۰ است که  با شرکت ۴۵ تن از معلمان حق التدریس  در دبستان طالقانی شهر پاتاوه برای آشنایی و آگاهی بخشی به برنامه‌های آموزشی خاص مقطع ابتدایی در حال برگزاری است.

او اضافه کرد: در این  کارگاه آموزشی معلمان شش پایه تحصیلی در مقطع ابتدایی به مدت  ۵ روز آموزش های لازم را در زمینه های مختلف آموزشی ، تربیتی و همچنین پرورشی فرا می گیرند.

آزاده پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین، اجرای شیوه‌های نوین تدریس، آموزش‌های مؤثر و دانش آموز محور، توجه به ایجاد روابط عاطفی با فراگیران و ایجاد فضای آرامش روانی در کلاس به عنوان یکی از اصول یادگیری در فعالیت‌های یاددهی – یادگیری را از جمله مطالب ارائه شده در این کارگاه  آموزشی بیان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.