نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی:

به اندازه ۱۰۰ سال متاسفانه در کشورپروژه نیمه تمام وجود دارد

دهقانی با اشاره به اینکه به اندازه ۱۰۰ سال متاسفانه در کشورپروژه نیمه تمام وجود دارد و نباید منتظر اعتبارات دولتی کلان در شهرستان باشیم گفت: ۸ سال پیش قراربود از منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر ورزقان شروع شود که متاسفانه همچنان دست نخورده مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دهقانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی  گفت: تنها راه حل این مشکل، کمک گرفتن از معادن شهرستان از جمله مس سونگون است که باید شرکت آب و فاضلاب استان این طرح را سریعا آماده نمایند تا برای پادارنمودن اعتبار از طرف شرکت ملی صنایع ملی مس ایران اقدام نماییم.

او همچنین به مشکل مسکن مهر ورزقان هم اشاره کرد و از نبود متولی امر مسکن مهر در ورزقان انتقاد و افزود: متاسفانه بیش از ۲۰۰ خانوار در مسکن مهر در شرایط بد بهداشتی زندگی می‌کنند و بدلیل نبود سیستم اصولی فاضلاب دچار مشکل شده اند وحتی فاضلاب به بعضی از ساختمان‌ها نفوذ کرده و انسان شرم می‌کند به عنوان مسئول در مقابل این مردم جوابی ندارد.

ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هم گفت: عملیات اجرایی طرح تصفیه خانه ۶۴ روستای شهرستان ورزقان با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان امروز آغاز شد.

او با تاکید براینکه آب این تصفیه خانه ازآب تخصیص یافته سد حاجیلار چای خاروانا تامین می‌شود افزود: ۳۲ هزار نفر از جمعیت روستایی در این شهرستان طی دوسال آینده ازآب شرب سالم این تصفیه خانه استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصفیه خانه ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.