فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شهدا تفکر و انگیزه جهاد در اسلام را زنده و پویا نگه داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار"احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان  در ششمین روز از هفته ناجا و در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار پاک شهدای درگلستان شهدای شهر زابل، در خصوص "فرهنگ ایثار و شهادت"، بیان داشت: خون شهدا رمز بقای تفکر جهادی در تداوم نهضت حسینی است و آنچه مسلم است این که ما شرمنده خون شهدا و جهاد مقدس از خودگذشتگی این وارستگان آسمانی هستیم.

وی اظهار داشت: اراده ملت اسلامی ولایی است و مردم قدرشناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه هم استانی‌های عزیز در استان سیستان و بلوچستان پرچم اقتدار این نظام و حاکمیت ولایی را با رهبری فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) به اهتراز در آورده اند تا آن را به حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحنا فداه بسپارند.

فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: ملت ایران در دفاع مقدس جانانه از کیان و هستی این انقلاب دفاع کردند و پس از جنگ نیز در دفاع از حریم امنیت، نیروی انتظامی به ویژه در استان شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب و اسلام کرد که این پرواز لاله‌های آسمانی همچنان در ناجا ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: این یک واقعیت است که شهیدان تفکر و انگیزه جهاد در اسلام را زنده و پویا و عاشقانه نگه داشته اند و ما باید مدافع خون مطهر و آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلابی و اسلامی این حسینیان عصر حاضر باشیم.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: توفیق حضور در این مراسم باشکوه و معنوی، تجدید میثاق با آرمان‌های پاک و مطهر شهدا، تلنگری است برای ما تا با خود عهد ببندیم وظایف و تکالیف خود را با تمام وجود و خلوص نیت انجام دهیم

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار