گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


کریستین رونالدو ، فوق ستاره فوتبال جهان و بازیکن باشگاه منچستر یونایتد با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش از هواداران خود تشکر کرد. رونالدو که با رای هواداران به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ انگلیس انتخاب شد در این پست نوشت:

«از همه هواداران ممنونم که به عنوان بازیکن ماه انگلیس به من رای دادند. ممنون بچه ها.»

فوق ستاره فوتبال جهان

لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال جهان و تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی مهم تیم آرژانتین مقابل پرو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. مسی در این پست نوشت:

« داوری ضعیف بود اما در پایان این سه امتیاز ارزشمند ما را به هدف نهایی نزدیک‌تر کرد.»

لیونل مسی

نیمار، ستاره فوتبال برزیل پس از پیروزی پرگل تیمش برابر اروگوئه که با نتیجه ۴ بر یک به پایان رسید با انتشار تصویری از خوشحالی بعد از گلش در صفحه اینستاگرامش با توصیف قدرت تیم برزیل نوشت:

«برزیل برای خودش غولی است.»

نیمار

سرخیو راموس، بازیکن تیم ملی اسپانیا و باشگاه پاری‌سن ژرمن با انتشار تصویری از خود صفحه اش در فضای مجازی را به روز رسانی کرد:

سرخیو راموس

ایکر کاسیاس، ویدئویی کوتاه از مستند رئال مادرید که توسط شبکه تلویزیونی واموس تولید شده در اینستاگرامش منتشر کرد. او درباره این ویدئو که به ستاره انگلیسی آن سال‌های رئال، دیوید بکهام می‌پردازد نوشت:

«دیوید بکهام، همیشه در تیم من. امشب همه در واموس تماشا کنیم. من آن را از دست نخواهم داد (حتما تماشا خواهم کرد).»

ایکر کازیاس

محمد بنا، سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش در حالی که پرچم مقدس کشورمان را در دست دارد، نوشت:

«وطن یعنی همین جا؛ یعنی ایران.»

محمد بنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار