مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از اختصاص آرد ویژه زمستان برای روستا‌های صعب‌العبور زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  زمانی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با اختصاص آرد ویژه زمستان به روستا‌های صعب‌العبور این استان، گفن: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمت به مردم برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تخصیص آرد برای روستا‌های صعب‌العبور انجام شده است.

او بااشاره به برنامه‌ریزی برای تحویل آرد در روستا‌های صعب‌العبور استان زنجان، افزود: لیست روستا‌های صعب‌العبور از فرمانداری‌ها درخواست شده تا قبل از آغاز فصل سرما و احتمال بسته شدن راه های ارتباطی روستا‌های مذکور نسبت به تخصیص آرد اقدام شود.

زمانی گفت: با توجه به کاهش گندم ارسالی از سوی کشاورزان استان زنجان و اعلام پایان عملیات خرید از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران، پرونده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان زنجان در پایان مهرماه بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به تداوم روند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان زنجان اشاره کردو  ادامه داد: خرید گندم مازاد بر نیاز استان زنجان تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و سیلو‌های غدیر زنجان و روباز ولایت سلطانیه آمادگی لازم برای ارائه خدمت به کشاورزان را دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.