معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح سرباز کارآفرین در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یونس طاهری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با نماینده یگان‌های رزمی نظام وظیفه نیروی انتظامی استان با اشاره به ضرورت فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی در نیرو‌های وظیفه نیرو‌های مسلح  گفت: طرح سرباز کارآفرین با هدف اشتغال سربازان وظیفه بعد از ترخیص از دوره مقدماتی وظیفه سربازی اجرا می‌گردد که نقش مهمی در مهارت آموزی و تامین نیروی مورد نیاز ماهر واحد‌های تولیدی صنعتی و بخش‌های خدماتی و کشاورزی و تولیدی خواهد داشت.

او با اشاره به اهداف راهبردی این طرح، خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال و کارآفرین سربازان نیروی‌های مسلح در استان برای بعد از اتمام دوره ضرورت سربازی و همزمان با ورود این نیرو‌های آماده به بازار کار این طرح با هدف مهارت آموزی و کسب و کار و کارآفرینی در یگان‌های رزم اجرا خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری جلسات فی‌مابین این معاونت و نماینده نظام وظیفه نیروی انتظامی افزود: در این نشست ضمن بحث پیرامون اجرای این طرح در استان امکان مهارت‌آموزی و کارآفرینی در بین سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح فراهم شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مهارت آموزی ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.