سه طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در عجب شیر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این طرح‌ها شامل کارگاه تولیدی قطعات خودرو با مشارکت بخش خصوصی و دهیاری خانیان در روستای خانیان با اشتغال زایی ۲۰نفر به طور مستقیم و آسفالت ریزی و جدول گذاری معابر روستای النجق و فاز دوم بلوار سرباز بود.

تقی کرمی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی روز سه شنبه در آئین افتتاح این طرح‌ها از تلاش‌های بنیاد مسکن در زمینه اجرای طرح هادی در روستا‌ها تشکر کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های برخاسته از نظام جمهوری اسلامی، در طول فعالیت خود اقدامات موثر و ارزشمندی را در روستا‌ها و برای ساکنین محروم آن‌ها انجام داده است و در حال حاضر شاهد به ثمر رسیدن این فعالیت‌ها و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی از روستا‌ها هستیم.

اوافزود:فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امر عمران و آبادی روستا‌های کشور به شمار می‌رود که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر کشور انجام می‌شود.

او ادامه داد: این فعالیت‌ها با اهداف سند چشم انداز توسعه ۲۰ ساله کشور که به عنوان سند توسعه ملی محسوب می‌شود نیز هم راستا می‌باشند.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی گفت: دولت از سال ۹۲ تا پایان ۶ ماهه سال جاری بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال به دهیاری‌های استان اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.