رضایی گفت: مردم زلزله زده اندیکا نگرانی فصل پاییز و زمستان و بارندگی را دارند که به حق است و باید در کمک به این مردم سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مردم زلزله زده اندیکا نگرانی فصل پاییز و زمستان و بارندگی را دارند که به حق است و باید در کمک به این مردم سرعت عمل بیشتری داشته باشیم و در زلزله اخیر هر چند مردم کشته نشدند، ولی تعدادی زخمی شدند و مسئله مهم این است که خانه‌های این جا بسیار ضعیف بوده و اکثرا تخریب شدند.

او افزود: خانه‌های این روستا چوبی و سنگی بوده و اکنون مردم بیرون از خانه‌ها در چادر‌هایی که هلال احمر، استانداری و گروه‌های جهادی اهدا کرده اند، زندگی می‌کنند، امشب ستاد بحران استان را داریم که در خصوص آسیب‌های وارده از این زلزله تصمیم گیری می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: به خانه‌های مردم، دام و کشاورزی مردم آسیب وارد شده است. اگرچه استاندار و فرمانداران منطقه فعال بودند و حضور فعالانه داشتند، اما مردم نگرانی فصل پاییز و زمستان و بارندگی را دارند که به حق است. امشب سعی می‌کنیم در ستاد بحران استانداری تصمیمات خوبی گرفته شود و باید در کمک به مردم سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار