رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به امور و مطالباتی که مربوط به مردم و نظام است اهمیت می‌دهیم و با تمام توان آن ها را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست جمع‌بندی سفر سه روزه به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مطالبات بسیاری در این سفر از سوی مسئولان و گروه‌های مردمی مطرح شد که برای تحقق موارد مربوط به مجلس و کمیسیون فرهنگی از فرصت‌های موجود برای انقلاب و مردم استفاده می‌کنم.

او با بیان اینکه به اموری که مربوط به مردم و نظام است اهمیت می‌دهیم و از تمام توان برای پیگیری آن استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: هیچگاه از نفود خود در مجلس برای امور شخصی استفاده نکرده‌ام و حتی همان خودرویی هم که به نمایندگان دادند را دریافت نکردم و علت آن را کتبی به مجلس ارائه دادم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای پیگیری مطالبات این استان اعضایی را به کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف مجلس مامور می‌کنیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات و دغدغه‌های موجود را به خوبی پاسخ دهیم و برای بخش دیگری از خواسته‌ها که مربوط به قوه مجریه است نیز از رسالت نظارتی خود برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم استفاده می‌کنیم.

آقاتهرانی با تاکید بر ورود همگان به عرصه و فرهنگسازی در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بی شماری در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری است که برای بهره‌گیری از آن باید برنامه‌ریزی کرد و از آن منبع درآمد ساخت.


بیشتر بخوانید


او گفت: به طور جدی مطالبات این استان را پیگیری می‌کنیم و پای آن می‌ایستیم و وقتی کار قطعی شد نتایج آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

آقاتهرانی با تاکید بر ضرورت خدمت برای رضا خدا، افزود: تلاش کنیم کار برای غیر خدا انجام ندهیم و از امام جمعه شهرکرد درخواست می‌شود تا در فواصل زمانی کارگروه‌های شکل گرفته را دور هم جمع کند و از نتایج پیگیری‌ها و برنامه‌ها گزارشی گرفته شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
صادق باشید
آخرین اخبار