رشد فرهنگ نوعدوستی در دیار نصف جهان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از رشد ۲۵ درصدی حمایت نیکوکاران از فرزندان یتیم و نیازمند در برنامه شور عاطفه‌های امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان رشد ۲۵ درصدی حمایت نیکوکاران از فرزندان یتیم و نیازمند در برنامه شور عاطفه‌های امسال را، نشان از تقویت فرهنگ نوعدوستی میان مردم شریف هم استانی دانست و بیان کرد: ۹۸ هزار و ۵۶۷ نیک اندیش اصفهانی، حمایت از حدود ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند را برعهده دارند.

 او در ادامه افزود: با توجه به مساعدت‌های حامیان، به‌طور میانگین ماهیانه به کارت‌های عضو شتاب فرزندان ایتام مبلغی حدود ۵۰۰ هزار تومان و برای فرزندان محسنین نیز ۲۰۰ هزار تومان به صورت مستقیم و بی واسطه واریزمی شود.

حمیدرضا طاهری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۷۹۴ نفر فرزند یتیم و ۱۸ هزار و ۹۲۱ نفر فرزند نیازمند، تحت حمایت این حامیان هستند، گفت: مبالغ پرداختی حامیان همیشه قابل توجه و گره گشای بخشی از مشکلات این خانواده‌ها بوده ولیکن سرانه دریافتی بیش از ۵ هزار نفر از این فرزندان همچنان کمتر از یکصد هزار تومان می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم نوعدوست است، گفت: خیران نیک اندیش می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۳۱ به شماره پیامک ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا با ورود به سامانه ekram.emdad.ir حمایت فرزندان یتیم و نیازمند را بر عهده گرفته و برای بسترسازی مناسب در پرورش علمی و فرهنگی نسل آینده با این نهاد همراهی کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.