شرکت خودروسازی تسلا پیش فروش مدل Y را در انگلیس برای تحویل در اوایل ۲۰۲۲ آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، شرکت تسلا به زودی مدل Y را به انگلیس می‌فرستد. براساس ایمیلی که مشتریان دریافت کردند، این شرکت پیش سفارش خودرو‌های برقی را در انگلیس آغاز کرده است و انتظار می‌رود تحویل‌ها برای اوایل سال ۲۰۲۲ باشد. برنامه اولیه شروع تحویل مدل Y در اروپا پس از شروع تسلا در Gigafactory برلین بود. با این حال، تسلا خودرو‌های برقی مدل Y را از کارخانه تولید شانگهای خود به برخی از بازار‌های اروپا آورده است.

اکثر کشور‌های اروپایی از سمت راست رانندگی می‌کنند، اما انگلستان و ایرلند در سمت چپ، بنابراین فرمان به طور کلی در سمت راست قرار دارد. قرار است کارخانه Gigafactory Berlin تولید مدل Y تسلا را از ماه آینده آغاز کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا تسلا مدل Ys را برای انگلستان در برلین تولید می‌کند یا از چین به اروپا می‌فرستد.

مدل Y تسلا

خودروهای تسلا مدل Y از قیمت ۵۴ هزار و ۹۹۰ پوند برای مدل دوربرد تمام چرخ و ۶۴ هزار و ۹۹۰ پوند برای مدل پرفورمنس شروع می‌شود. هزینه رانندگی خودکار پیشرفته ۳۴۰۰ پوند است و افزونه قابلیت کامل خودران ۶۸۰۰ پوند قیمت گذاری شده که ویژگی بتا است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
موندم پراید 141 ثبت نام کنم یا دنا توربو شارژ اتوماتیک یا نیسان یا تسلا
یعنی با پول خونه ام میتونم 10 تا تسلا خودران داشته باشم
چقدر انتخاب ها سخته آخه