در رقابت قویترین مردان روستایی استان کرمانشاه، بیستونی‌ها اول شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اولین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان روستایی استان برگزار شد در این دوره از رقابت‌ها که انتخابی استان برای رقابت‌های کشوری محسوب می‌شد، ورزشکارانی در قالب شش تیم از شهرستان‌های مختلف حضور داشتند.

رقابت‌های قویترین مردان روستایی استان به میزبانی روستای سنقرآباد بخش بیستون شهرستان هرسین و در سه وزن منفی ۹۰ کیلوگرم، منفی ۱۰۵ کیلوگرم و مثبت ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.

 در پایان این رقابت‌ها امیر پیری در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم از بخش کوزران شهرستان کرمانشاه قهرمان شد.

در وزن منفی ۱۰۵ کیلوگرم نیز جعفر خزلی از شهرستان قصرشیرین و مثبت ۱۰۵ کیلوگرم سالار کاویانی از بخش بیستون شهرستان هرسین مقام‌های اول را بدست آوردند.

بخش بیستون شهرستان هرسین، شهرستان اسلام آبادغرب و بخش کوزران در مجموع تیمی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

نفرات برتر این رقابت‌ها جهت حضور در رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

تکواندوکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال طلا شد

کوثر اساسه بانوی تکواندوکار کرمانشاهی در رقابت‌های بین المللی جام فجر موفق به کسب مدال طلا شد.

رئیس هیأت تکواندوی استان با بیان اینکه ۴ بانوی ورزشکار از کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: کوثر اساسه ورزشکار خوش آتیه کرمانشاهی در این مسابقات شگفتی ساز شد و با کسب مدال طلا در مقابل حریف سر سخت اردنی به عنوان ستاره مسابقات و فنی‌ترین ورزشکار معرفی شد.

همتی افزود: آتوسا پروین و فاطمه کرمی دیگر ورزشکاران کرمانشاهی هم موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها شدند و سحر مرادی دیگر ورزشکار کرمانشاهی نیز از دور این رقابت‌ها حذف شد.

او افزود: مسابقات بین المللی جام فجر از رنکینگ بالایی بر خوردار است و کسب امتیاز در این مسابقات برای حضور در رقابت‌های المپیک الزامی است.

او گفت: رقابت‌های بین المللی جام فجر در بخش بانوان با حضور ۱۴۶ شرکت کننده از ۸ کشور به میزبانی تهران برگزار شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.