برخی از مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خدمات پس از فروش خودرو انتقاد داشته اند که بخشی از آن‌ها در این گزارش آمده است.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش خبری مبنی بر " آیا از خدمات پس از فروش خودرو خود رضایت دارید؟" منتشر شد و بسیاری از افراد که از خدمات پس از فروش خودرو رضایت نداشتند، در این خبر انتقادهایی مطرح کرده اند که در این گزارش برخی از آن‌ها را آورده ایم.

پیام یکی از مخاطبین بر این اساس است که "برای اینکه خودرو از گارانتی خارج نشود، گفته اند باید برای نصب دزدگیر به خود نمایندگی سایپا مراجعه کنیم، بعد از اینکه از نمایندگی ماشین را بیرون آوردم، تمام سیم‌ها به هم ریخته و آنها را رها کرده بودند و حتی یک چسب برای جمع کردن آنها نزده بودند یا حفاظی نداشت،" کاش کمی به آن دقت می کردند! ".

یکی دیگر از مخاطبین گفته است: "سال ۸۹ که تحریم و تورم به این شکل نبود یک پراید صفر خریدم. سپر عقب آن از بدنه ماشین یک سانت فاصله داشت که آن را به نمایندگی بردم. گفتند به دلیل اینکه سفارش شهرستان بوده شیفت شب آن را ساختند و کاری نمی توان کرد! شماره سریال کمک‌های جلو هم برای سال ۸۷ بود که روی مدل ۸۹ بسته بودند. امید داشتن به خودروساز‌های داخلی مثل امید به پرواز لاک‌پشت است!"

یک مخاطب دیگر هم گفته است: "ایران خودرو تعویض روغن یکساله یا پیمایش ۱۰ هزار کیلومتر را ۷۰۰ هزار تومان برای سمند می گیرد در حالی که بیرون با همان روغن ، نرخ را ۴۰۰ هزار تومان می گیرد، اما این کار را اجباری کرده است!"

در نظری دیگر آمده است: " از شرکت سایپا خودرویی خریداری کرده ام؛ هنگام تحویل خودرو 2 سوییچ تحویل گرفته ام که یکی از آن‌ها سوییچ خودروی من نیست. هرچه از طریق شرکت سایپا پیگیری می‌کنم جوابی دریافت نمی‌کنم، آیا مشتری مداری از دیدگاه شرکت سایپا این است؟" 

گزارش - چه انتقادهایی به خدمات پس از فروش خودرو شد؟/ رضایت کم از خدمات پس از فروش خودرو
از دیگر مخاطبین گفته است: "شرکت کرمان خودرو تعهد به اجرای محصول خود "جک سدان ۳" را ندارد. این شرکت سال گذشته تمامی قطعات جک سدان ۳ را به نمایندگی غازی زاده بیرجند و زاهدان با دلار ۳۰ هزار تومان فروخت، در حالیکه تا سال ۱۴۰۲ موظف به قطعات خودرو فروخته شده اش است و این در حالی است که سال ۹۲ قطعات را با دلار ۴ هزار تومان وارد کرده است. 2 سال است که لوازم مورد نیاز خودروی خود را از بازار با قیمت چند برابر و جنس بی کیفیت تهیه می کنم."
 

بیشتر بخوانید

یک مخاطب ناراضی هم اینطور بیان می‌کند: "از کدام خدمات صحبت می‌کنید! ماشین بنده شش ماه مانده به پایان مهلت گارانتی برای تعویض کمک فنر به نمایندگی‌های شیراز مراجعه کردم، بعد از شش ماه امروز و فردا کردند بعد هم گفتند مدت گارانتی تمام شده است برو بسلامت! وقتی هم اعتراض کردم گفتند برو هرکاری دلت می‌خواهد انجام بده!"

در نظری دیگر آمده است: "من ماشینم را برای انجام خدمات دوره ای بردم که گفتند باید آچار کشی کنم، بعد از آچار کشی پیچ اکسل خودرو را خراب کردند و بعد در حین رانندگی کنده شد!. بعد گفتند زدی به جایی و جزو گارانتی هم نیست، در حالی که چرخ ماشین در جاده مستقیم کنده شده بود و گزارش پلیس هم مو جود بود."

گزارش - چه انتقادهایی به خدمات پس از فروش خودرو شد؟/ رضایت کم از خدمات پس از فروش خودرو
 
 یکی دیگر از مخاطبین گفته است: "کرمان موتور جدیدا بخشنامه داده که خودرو‌های جک هر 2 سال تسمه تایم و روغن گیربکس با پرداخت نجومی باید عوض شود، این کار منطقی است؟ در حالیکه طبق دفترچه در زمان خرید تسمه تایم بعد ۶۰ هزار کیلومتر و روغن گیربکس بعد از ۱۲۰ هزار کیلو متر باید عوض شود."

در نظری دیگر آمده است: "یکی از دوستان خودرو را به تعمیرگاه مجاز برده بود، 2 هفته بعد از تحویل گرفتن خودرو متوجه شده بود که دریچه گاز برقی خودرو را دزدیده اند، یک دریچه گاز خراب به جای آن بسته اند، در صورتی که اشکال خودرو بدنه‌ای بوده است. با پیگیری چیزی هم بدهکار شد.

یکی از مخاطبین هم عنوان می کند: وقتی نمایندگان مجلس که با رای ما به مجلس رسیده اند با واردات خودرو مخالفت و تعرفه‌های آنچنانی تعیین می کنند، جای تعجب نیست باید از این انحصارطلبی سوء استفاده کنند، عدالت کجاست!".

گزارش - چه انتقادهایی به خدمات پس از فروش خودرو شد؟/ رضایت کم از خدمات پس از فروش خودرو
 
 از دیگر مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: "بار‌ها برای رفع مشکل خودرو صفر کیلومتر باید به نمایندگی خودرو مراجعه کنیم تا شاید نتیجه بگیریم. نمایندگی‌ها اکثرا تا جایی که بتوانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و مشتری را به هم پاسکاری می کنند، هزینه یک تعویض روغن و فیلتر ساده که به اجبار باید داخل نمایندگی انجام شود، چند برابر بیرون است.

او ادامه داد: "خودم خودروی مدل ۹۸ صفر کیلومتر تحویل گرفتم تا الان که ۱۴۰۰ شده و گارانتی آن رو به اتمام است. با وجود مراجعه چندباره هنوز مشکلم حل نشده است. مشکل با یک تعویض قطعه ساده حل می شود. اداره استاندارد هم که بعد از هر مراجعه به نمایندگی تماس می گیرد در حد یک رفع تکلیف عمل می کند و با پرسیدن چند تا سوال ساده قطع می کند و هیچ تغییری دیده نمی شود."

یکی از مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: "پژو پارس صفر مدل 99 خریدیم، بعد از ۲۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر کار کردن، صفحه کلاچ از کار افتاد، وقتی در ترافیک سنگین حرکت می کنم، دنده لرزش زیادی می کند که گویی موتور کنده شده است. خودرو را به نمایندگی بردم که گفت گارانتی صفحه کلاچ ۲۰ هزار تاست که به خاطر ۵۰۰ کیلومتر بیشتر کارکرد، تمام شده است.

او ادامه داد: بعد گفتند وقتی ماشین را می‌آوری، باید عیب روی ماشین باشد. در صورتی که من باید داخل ترافیک رانندگی کنم تا ماشین داغ کند،  شما به حرف من اعتماد کنید ماشین را باز کنید و  ببینید.  خودرو را بردم پیش تعمیرکار بیرون با جملات من سریع عیب را تشخیص داد.  صفحه کلاچی که حداقل باید ۷۰ هزارتا رود، چه طور داخل ۲۰ هزار خراب می شود، چه طور گارانتی باید ۲۰ هزار باشد؟".

شما مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان می توانید در این گزارش هم مشکلات و انتقادهای خود را در خصوص خدمات پس از فروش خودروی خود اعلام کنید تا باشگاه خبرنگاران جوان به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیّد آزاده
۲۲:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایران خودرو یک مجموعه کامل از برادران کلاه بردار کشور رو جمع کرده و کسی هم پیگیر نیست ... خودرو سورن مدل ۹۸ با ده هزار کیلومتر کارکرد گیربوکس قفل میکنه تو ترافیک و دنده ها جا نمیرن میگن مدلشه ... لنت ترمز صدا میده میگن مدلشه ... تعویض روغن در گارانتی بردمش میگن ۱۰۰ کیلومتر زود اوردیش باید هزینه تعویض روغن رو بدی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام امروز۲۹فروردین رفتم نمایندگی سایپا ۴۵۰گرفتن روغن عوض کردن ..از اونجایی ک خودم تعویض روغنی دارم ..خدا شاهده فیلتر روغن تعویض نشد به محض اوردن خوردو از نمایندگی چک کردم فقط بازش کردن ودوباره بستن ‌‌‌...خدا میدونه چه بلایی میارن سر مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
انحصار برایشان قدرت آورده سیستم نظارت کشور هم تعطیل است خروجی بهتر نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
سلام کریمی ازقزوین بنده سال99برج آذرماشین خریدم صفرامایسره ماشین خرابه وصدامیده کسی هم جوابگونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه کیفیت کار نمایندگی سایپا پایینه البته که ایران خودرو هم همینه .پرسنل نمایندگی هم کار بلد نیستن .و در ضمن نمایندگیها اکثرا شلوغ هستن .امیدوارم این رویه زودتر اصلاح بشه و خودروسازها با تعهد به خدمات پس از فروششون بپردازند.
United States of America
علی
۱۰:۰۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
باسلام خدمت شما بنده پژو پارس را ۵/۱۴۰۰تحویل گرفتم جعبه فرمان خرابه صدا میده بردم نمایندگی کارشناس فنی تایید کرده ولی شرکت ایساکو تایید نمیکنه و میگه برو بیرون درست کن به امور مشترکین ایرانخودرو هم زنگ زدیم جوابگو نمیشه میگن برو ماشین رو بیرون درست کن هر کاری نکردی بکن جوابگو ما نیستن هزینه بیرون هم ۵میلیون تومنه لطفا پیگیری کنید ممنون باتشکر از شما
-
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
ماشین بنده پژو است سال 1400 تحویل گرفتم ، دوبار چراغ های جلو سوختند ، مراجعه کردم در جواب گفتند لامپ اینها می سوزد و لامپ جدید هم نبستند بردم بیرون لامپ قوی تر انداختم دوباره سوخت ،حالا می گویند باید تقویتی هم ببندی که بایستی از بازار آزاد تهیه و اقدام نمایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
ماشین تیبا خریدم برای سرویس 1000 کیلومتر بردم نمایندگی که موقع مراجعه به نمایندگی 1200 کیلومتر راه رفته بودم ( به خاطر اینکه از تهران به شهرستان شب قبلش مسافرت داشتم و بین راه که نمیتونستم ببرم نمایندگی چون تعطیلات بود) حالا به خاطر این 200 کیلومتر اضافه گفتند مراجعه نکردی و گارانتی باطل میشه!!!!! بعد کارشناس فنی شون گفت یه شیرینی بده درستش میکنم. منهم 20 تومن دادم گفت کمه 50 تومن دیگه دادم در کل 70.000 تومان پول شیرینی از من گرفتند تا گارانتی باطل نشه
Iran (Islamic Republic of)
قلیزاده
۱۱:۰۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
منم به نمایندگی برای به اصطلاح آچار کشی بردم گفتند آچار کشی نداریم گفتم که ببینیم دست خودتون هست یا توی بنگاه خوابیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
سال 1399تیبا تحویل گرفتم یکسال میرم نمایندگی هاشمی در شیراز میگم سنسور هوا ایراد داره دستگاه گذاشتن خطای سنسور هوا میده در ضمن چراغ چک هم تا حالا چند بار روشن شده میگن تا ایرادش دائمی نشده عوض نمی کنیم بعد نمایندگی ، شمع خورو که پنچ هزار تا هم نرفته عوض کرده میگه شاید ایراد از شمع باشه وایراد که بر طرف نشده بدتر هم شده .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۳۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
خدمات پس ازفروش فریب خریداراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
خلاصه اینکه یک عده دزدبه اسم تولید خودروی داخلی دارند خون مردم رامی مکند.خدالعنتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
به ضرس قاطع میگم عادی شدن شرایط اقتصادی تو ایران و حق انتخاب داشتن در انتخاب بین کالای ایرانی و خارجی مثل خیلی از کشورهای دیگه، اصلا خوشایند مسئولین نیست.تنها شرایطی که میشه از مصرف کننده حداکثر سوء استفاده رو کرد دقیقا همین شرایطی که ما تو ایران داریم. به طور خلاصه بازار انحصاری و بدون رقابت در اختیار چند نفره بدون نظارت واقعی برکیفیت و قیمت کالاها . چه ماشین باشه چه لوازم خانگی چه هر چیز دیگه ای.رضایت مصرف کننده هم به جهنم .اصلا مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
هنجار
۰۹:۱۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
زمانی که دولت از شرکت های خودرو سازی منفعت دارد و برخی از هزینه های خود را تامین می کند پس نمی توان انتظار داشت که سایر سازمان ها نظر بازرسی و غیره جلوی عملکر ناصحیح & عدم پاسخگویی و عدم ارائه خدمات مطلوب را بگیرند.
این مثل به خوبی اشاره دارد که چاقو دسته خود را نمی برد.
زمانی میتوان انتظار پیشرفت داشت که دولت مطالبه گر و ذینفع در شرکت های متخاطی نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۱۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
در تیر ماه 1393 پراید 111 با موعد تحویل دیماه 1393 ثبت نام کردم.اواخر بهمن تحویل داده شد، بدون رادیوپخش و آنتن . بعد از چند روز ساعت و آمپر بنزین از کار افتاد. با معطلی بسیار و مراجعات مکرر تعویض گردید.کمکهای جلو به صدا افتاد و گفتند باید بفرستیم تهران تا تایید شود که خراب است که این پروسه نیز چند ماه به درازا کشید.با توجه به حساسیتی که داشتم و با توجه به اینکه هزینه اقلام مصرفی در طی دوره گارانتی بر عهده مشتری است بعد دو ماه به نمایندگی مراجعه و درخواست تعویض روغن و فیلترها را نمودم.مطابق روال ماشین را تحویل نمایندگی داده و چند ساعت بعد تحویل گرفتم.در طی مدت 2 سال گارانتی هر 6 ماه با توجه به فاکتورهایی که دارم به نمایندگی مراجعه و نسبت به تعویض روغن و فیلترها اقدام کردم. بعد از پایان گارانتی وقتی برای تعویض روغن به جای دیگری رفتم صاحب مغازه با توجه به شناختی که از بنده داشت شروع به مواخذه نمود که از شما بعید است که در این دو سال روغن و فیلترها را تعویض نکرده اید.وقتی فاکتورها را نشانش دادم او هم گفت بیا وببین که روغن تاکنون تعویض نشده و مانند قیر سیاه گردیده است.برای تایید سخنانش فیلتر روغن را به بنده داد و گفت بیا و از این جنس فیلتر روغن تهیه کن، چرا که این فیلتر اصلا در بازار و نمایندگیها موجود نبوده و فقط کارخانه بر روی ماشین نصب میکند.
نمایندگیها بسیار متقلب بوده وباعث هدر رفت پول و وقت مردم میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
123
۱۱:۳۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
یه نمایندگی تو تهران مراجعه کردم برای نصب دزدگیر که اجازه نمیدن بالای سر ماشین باشی وببینی چکار میکنند
ماشینمو بردن داخل تعمیرگاه خودم هم پشت در انشاالله که چیزی ازش ندزدند و سالم برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
اشتباه کردی دزدگیر تو نمایندگی نصب میکنی نمایندگی مخصوص کارهای گارانتی باید باشه و لا غیر ......من خودم ده سال تو یک نمایندگی خودرو ساز کار میکردم پنچ ساله اومدم بیرون .
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۷:۵۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
با سلام من یک دستگاه پارس سال 1400 از ایران خودرو تحویل گرفتم، چندین نوبت بخاطر مشکل ریل صندلی و صندوق پران به نمایندگی ها مراجعه کردم تاکنون رفع نشده و میگن قطعه نداریم.کلا خدمات پس از فروش و کارت های طلایی در کشور ما فقط فریب مشتری است و وجود خارجی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
من یه پژو خریدم از در کارخونه اومد بیرون دنده 3 جا نمی خورد هنوز سه ماه سوارش نشدم دستگیره ترمز دستیش از جا در اومد هر نمایندگی بردم گفتند قطعه موجود نیست امداد پذیر هم نیست جعبه فرمونش صدا میداد گفتن باید کارشناس از تهران بیاد روغن کم میکنه میگن طبیعیه الحمد لله هر دفعه هم که میرم برا گارانتی تماس میگیرن کیفیت خدمت رو میپرسن اول کیفیت محصول رو بررسی کنین تا برسیم به کیفیت خدمات
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۷:۱۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
سلام، من ی پارس سال 98 صفر کیلومتر گرفتم تو ده هزار کیلومتر خودرو به شدت در حالت خلاصی گاز می‌خورد بیش از دهبار به نمایندگی ها مراجعه کردم بااینکه کارت طلایی سه ستاره دارم هیچ ترتیب اثری ندادن، مجبور شدم ببرم بیرون، مکانیک سریع تشخیص داد سنسور دریچه گاز مشکل داره، خریدم مشکلم حل شد، حال ی سؤال ساده دارم، نمایندگی که نمیتونه ی سنسور ساده بندازه رو خودرو به چه دردی میخوره؟ جالبه به محض اینکه گارانتی رو به اتمام بود از نمایندگی تماس گرفتن بیا گارنتی رو تمدیدکن، وقتی هیچ خدماتی نمیدن بابت چی پول بدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
باسلام.وافعا نمايندگان مجلس كه خود را نماينده انقلابي ناميده اند كجاهستند ؟چرا به داد مردم نمي رسند كه از طرف خودروسازان داخلي مورد اجحاف قرار گرفنه اند.من به شخصه به اين نمايندگان راي دادم وبا شعارهاي انقلابي اومدند ولي كار انقلابي نمي كنند.به داد مردم برسيد. حداقل وضع موچود خودرو سازهارو، يه سرو ساماني بديد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
قیمت های نجومی محصولات ایران خودرو و سایپا و عدم خدمات پس از فروش این دو خودرو ساز که خودشون هم متوجه عیب و ایرادی که خودرو تولید خودشون هم نمیشن کلا یک معضله ای هست که همه خریداران باهاس درگیر هستند ، سال ۹۶ یک دستگاه ۲۰۷ هفت صفر خریداری کردم که ماشین از سر پنج هزار کیلومتر شروع کرد به انواع ایرادات ، از گاز نخوردن و دریچه گاز بگیر تا ..... جالب اینجا بود که هیچ کدوم از نمایندگی ها هم ازس سر در نمیاوردن ، یکبار بردم یکی از نمایندگی های جاده مخصوص ، ماسین هنگام ورود با اختلال چراغ چک و روشن بودن اون به نمایندگی تحویل داده شده بود ، یعنی داخل برگه پذیرش خودشون ثبت کرده بودند روشن بودن چراغ چک با ۱۲ هزارتا کار ، دیدم تا ساعت ۴ عصر کسی تماس نگرفت هر جی هم خودم شماره نمایندگی و گرفتم بیش از ۲۰ بار پاسخ گو نبودند ،آخر خودم مراجعه کردم دیدم ماشینم و گذاشتن انتهای حیاط و مسئولش به من گفت ماشینت یاتاقان زده !!!!!! خشکم زد ، درب موتور ماشین بالا بود و تا طرف استارت میزد موتور ماشین صدای تراکتور میداد ، گفتم برادر من صبح ماشین و سالم تحویل شما دادم و با اختلال چراغ چک روشن این چه وضعیه ؟؟؟ فرمودند پیش میاد !!!! اما چون ماشینت صفر هست باید از ایران خودرو نماینده بیاد تصمیم گیری کنند چون از گارانتی هم خارج شده ، خلاصه با یک فکر خراب نمایندگی و ترک کردیم دقیقا ساعت ۷ عصر دیدم پیامک اومده مشتری گرامی سرویس و بازدید دوره ای شنا به اتمام رسیده و میتونید جهت تحویل خودرو مراجعه کنید !!! باز هم بیش از ۲۰ بار شماره نمایندگی و گرفتم اما دریغ از پاسخ ، صبح زود مراجعه کردم به نمایندگی ، پیامک و نشون دادم بهش خودش جا خورد گفت امکان نداره من که به شما گفتم ماشین یاتاقان زده ، مهنذس فنی شون و صدا زد گفت داستان چیه ، اون هم گفت مشکل یاتاقان نبوده ، فیلتر روغن و بعد از تعویض نبسته بودیم که باعث اون صدا میشد الانهم مشکل حله و ماشین روشنه و داره کار میکنه !!!!! با این داستان پشت دستم و داغ کردم که از از محصولات خودروی ایرانی دیکه خرید کنم نه از گارانتی و خدمات به اصطلاح فروش شون استفاده کنم ، حتی اگر پای پیاده برم این ور و اونور دیگه حاضر به خرید این محصولات بی کیفیت نیستم ، بماند که بعد از مدتی و مراجعه به مکانیک متوجه شدم برخی از قطعات مانند شمع هم از روی ماشین من باز و با شمع های کارکرد بالاتری تعویض شده بود ، حیف پولی که به زحمت به دست بیاری و بعد بدی این محصولات بی کیفیت و بخری ؟؟؟ نه تونستم شکایتی بکنم نه کاری به قول مسئول نمایندگی همین که ماشینت و سالم تحویل گرفتی برو خدات و شکر کن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
مردم بیچاره کردید با خودرهایتان
۰۷:۰۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
مردم بیچاره کردید با این خودرهایتان
-
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
خدمات پس از فروش انحصارگران خودرویی در ایران افتضاح است این را هرکس که گذرش به این مراکز خدمات پس از فروش افتاده می داند پس چرا کاری برای این معضل اجتماعی نمی شود ؟
-
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
خدمات پس از فروش انحصارگران خودرویی در ایران افتضاح است این را هرکس که گذرش به این مراکز خدمات پس از فروش افتاده می داند پس چرا کاری برای این معضل اجتماعی نمی شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
گارانتی در ایران مگه داریم مگه میشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
نوش جان خریداران خودروی ایرانی بیشتر باید بکشین خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
شما خودت رو نبین که میتونی ماشین خارجی بخری خیلی از مردم بدبخت مجبور میشن که یه پراید بخرن باهاش کار کنن من خودم جایی کار میکردم که تا خونه ۲۰۰کیلومتر فاصله داشت پول هم نداشتم که بنز بخرم رفتم پراید خریدم حالا شما بگید من چه گناهی کردم
-
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
تو باید خجالت بکشی که همچین حرفی را می زنی .
Canada
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
خدمات پیش از فروش شان چطور ؟ پس ازفروش اش که پیشکش شان,
شاگرد اولها گل سرسبدها هم اینجا محک میخوردند
اگر آموزش ما از حد طوطی وار و یک اتوکد بالاتر بود این وضع خودروسازی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
نه تنها کاری نمی‌کنند که حتی قطعات نو و سالم را با کهنه عوض میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
وزیر صنعت هم سر و سامان دادن به وضعیت خودرو رو به سال آینده موکول کرد؟؟!!مافیای خودرو قوی تر از اونی هست ک ملت فکر میکنن,چرا جرات نمیکنید واردات خودرو رو ازاد کنید؟چون اون وقت شاهد خواهید بود ک هیچ کس سوار این فرغون ها نمیشه!تمام افتخار صنعت خودرو سازی ایرانخودرو و سایپای مونتاژ کار,اینه:درب خودرو باز است!!!چرا مردم ایران نباید خودروی خوب و باکیفیت و به روز سوار بشن ؟؟!! آقایون شما نمیتونید خودروی خوب و با کیفیت تولید کنید!سمند رو با اون همه پول بی زبون طراحی کردید و هر روز چراغشو عوض میکنید و یه پلاس میزنید تنگش و با قیمت هواپیما قالب ملت بدبخت میکنید!!!ولی تنها تخصصی ک این دو شرکت دارن و بنز و بی ام دبلیو ندارن اینه که از هر خودرویی وانتشو خواهند ساخت,ما ک عمری در حسرت خریدن یک پراید150میلیونی دویدیم و دویدیم ولی ب مقصد نرسیدیم اونم با حقوق کارگری,شاید فرزندان ما تونستن ب این آرزوی آبا و اجدادشون برسن البته شاید,البته زمانی که این مسئولین بی لیاقت برای همیشه بازنشست بشن و برن دنبال استراحت و ی کم بفکر سلامتی خودشون باشن,باشگاه خبرنگاران الان به کسی توهین نکردم پس ب نظر مخاطب کارگرتون احترام قایل بشین و نظرمو نشون بده با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۰۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
یک مرد توی این مملکت پیدا نمیشه که ترمز این دو شرکت خودسر رو بکشه,و جلوی تاخت و تاز ایرانخودرو و سایپا روبگیره!!!مسلمونا ظلم تا چه حد!ماشین صفر میخری ک معیوبه,میبری گارانتی میگن قطعه نیست!!!مگه اینا خودروی ملی تولید نمیکنن!مگه اینا لاف خودکفایی رو نمیزنن!والله حق الناس از این واضح تر؟؟یعنی مسئولین این دو شرکت و مسئولین ناظر بر این دو شرکت مسلمون نیستن؟؟؟اون از قیمت خودرو,اون از نحوه ی فروش(قرعه کشی و ماشین شانسی)اون از کیفیت خودرو,اینم از خدمات پس از فروش!!!به کی و کجا شکایت ببریم؟دولت هم عوض شد ولی آش همون آشه!!!تولید خودروی ملی و اشتغالزایی کارگران این دو شرکت به چه قیمتی؟به قیمت انحصار طلبی و شرایط و تولید زورکی!به قیمت از دست رفتن جان و مال مردم,به قیمت آلودگی هوا و و و!باشگاه خبرنگاران شما رو به خدا قسم میدم نظر من رو نشون بده شاید به گوش کسی از مسئولین رسید هرچند گوش شنوایی نیست,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
بیخوداعصابت راخرد نکن داداش.وقتی همه دارند ازاین صنعت دزدپرورمی خورند حرف من وتوبه جایی نمی رسه.فقط نفرینشون می تونیم بکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
mohammad fakhri
۰۱:۴۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
گرانی و بیماری ما!!
Canada
f
۰۰:۴۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
به زودی همین تیتر را برای وسایل خانگی هم میزنید...بزارید برای این تیتر کمکتون کنم

"خدمات پس از فروشی که داد خریداران وسایل خانگی را درآورد! "
آخرین اخبار