تازه‌ترین اخبار ورزشی استان قم را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تازه ترین خبر‌های ورزشی استان قم به ورزش‌های فوتسال،تیراندازی،گلبال  و جودو اختصاص دارد.

۲ تیرانداز قمی در اردوی تیم ملی

 نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی تیراندازی برای حضور در رقابت‌های آسیایی در سال ۲۰۲۲ از امروز در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد .

براساس فهرست اعلامی از سوی فدراسیون تیراندازی سید رویا صبح خیز در بخش بانوان و هادی قره باقی در بخش آقایان دو تیرانداز قمی حاضر در این اردو هستند.

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم‌های ملی تیراندازی آقایان و بانوان تا ۹ آبان ادامه دارد.

صف آرایی فردوسی ها برابر سن ایچ ساوه


تیم فوتسال فردوس قم در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در سالن ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان میزبان سن ایچ ساوه خواهد بود.

نماینده قم در چهار هفته گذشته با کسب دو برد و قبول دو شکست و ۶ امتیاز در اندیشه پیروزی برابر نماینده ساوه است.

سن ایچ ساوه هم با ۴ برد از ۴ بازی و کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

غلامی، سهرابی، طیب طاهری و ابراهیمی داوران این دیدار خواهد بود.

نکته قابل توجه این بازی حضور قمی‌ها در بین اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ساوه خواهد بود.

درخشش بی سابقه جودوکاران قم


رئیس هیئت جودوی قم گفت: در رویدادی بی سابقه در جودوی استان، جودوکاران قمی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم تیمی را از آن خود کردند.

محمدحسن سالاری  افزود: تیم اعزامی نوجوانان جودوی قم برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موفق شدند جایگاه سوم این رقابت ها را به نام استان قم ثبت کنند.

او ادامه داد: تیم جودو نوجوانان استان قم در این رقابت ها موفق به کسب یک مدال طلا و ۲ برنز شد و برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی رتبه سوم تیمی ایران را به دست آورد.

سالاری عنوان کرد: این رقابت ها به دو مدت ۲ روز در ورزشگاه جهان پهلوان تختی تهران برگزار شد و طی آن ابوالفضل قاسمی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم و ابوالفضل محبی در وزن منفی ۸۱ کیلو گرم موفق به کسب مدال برنز شدند.

رئیس هیئت جودوی قم اضافه کرد: محمد جواد محبی نیز در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم با ارائه عملکردی درخشان توانست  گردن آویز طلا و عنوان قهرمانی کشور در رده نوجوانان را از آن خود کند.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات فرهنگی ورزشی نابینایان

 در جشنواره فرهنگی ورزشی روز جهانی عصای سفید در بوستان بنیادی قم از ۶ نفر از اعضای تیم گلبال کتابخانه آیت الله خامنه‌ای که در مسابقات چهارجانبه هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان قم شرکت و مقام اول را کسب کرده بودند، تجلیل شد.

هچنین در این مراسم از ۸ نفر از خیرینی که با کانون نابینایان استان همکاری دارند، قدردانی شد.

تیم گلبال نابینایان و کم بینایان قم ۵ آبان عازم مسابقات لیگ یک گلبال نابینایان می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار