مراسم جشن تولد شهید محمد حسن طاهری در کنار مزار این شهید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم جشن تولد شهید محمد حسن طاهری در کنار مزار این شهید در امامزادگان ۷۲ تن شهر ساروق برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید و خانواده شهدای شهر و سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک و جمعی از مسئولین و مردم شهید پرور شهر ساروق برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در این مراسم گفت: شهدا با اهدای جان خود در راه حفاظت از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند.

سرهنگ مهجوری افزود: امروز جوانان و افراد مختلف جامعه باید با ادامه راه شهدا و ایستادگی در برابر دشمنان زمینه پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کنند.

او اضافه کرد: دفاع از ارزش‌ها و نخبگی معنوی ویژگی شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود که در گفتار و رفتار آن عزیران به خوبی مشاهد می‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک بیان کرد: شهدا تربیت یافته مکتب عاشورا و آموزه‌های دینی و قرآنی بودند و امروز هم برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب باید این مهم در تربیت نسل جوان در دستور کار افراد مختلف جامعه قرار گیرد.

او ولایت‌پذیری و اخلاص را از ویژگی‌های مهم شهدا عنوان کرد و گفت: شجاعت، حرکت در مسیر حق و ارتباط با ائمه اطهار (ع) از دیگر خصوصیات و نیز درس‌های شهدا به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار