استاندار کرمانشاه برلزوم بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری برای ایجاد آرامش و امنیت شهروندان تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سرقت گفت: شهرداری موظف است بنا‌های نیمه کاره و زمین‌های رها شده را سریعتر تعیین تکلیف کند و در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد.

او افزود: شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به احصاء اطلاعات و مشکلات ناشی از وجود این بنا‌های نیمه کاره اقدام و ضمن تذکر به مالکین در اجرای قانون اهتمام داشته باشد.

بازوند با بیان اینکه قانون شهرداری‌ها در این خصوص بسیار جامع و کامل است و به صراحت وظایف شهرداری را در این خصوص تشریح کرده است بیان داشت: بنا‌های نیمه کاره و مخروبه ضمن ایجاد تصویری نامناسب از محیط شهری زمینه سرقت را نیز فراهم کرده است.

مقام ارشد استان اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی باید در حدود وظایف و اختیارات برای ایمن سازی اماکن و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سرقت اقدام کنند و مشارکت و همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

او با تأکید بر این مهم که مصوبات کارگروه باید به شکل عملیاتی اجرا شود بیان داشت: ادارات و سازمان‌های متولی باید گزارش اقدامات عملی انجام شده برای مقابله با سرقت را ارائه دهند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند موظف به نگهداری و حفظ بیت المال هستند.

استاندار کرمانشاه هماهنگی و همکاری نهاد‌های متولی را برای ایجاد نظم، امنیت و شرایط امن و ایمن برای شهروندان و کسب و کار‌ها ضروری دانست و گفت: سازمان‌های خدمات رسان باید به نیروی انتظامی کمک کنند و برای ارتقای رضایتمندی مردم باید شبانه روزی تلاش و کوشش کنند.

بازوند به نقش روشنایی فضا‌های عمومی شهری و معابر در احساس امنیت شهروندان اشاره کرد و افزود: امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی مردم برای همه ما اولویت دارد و نباید خاموشی معابر باعث بر هم زدن آرامش مردم و شهروندان شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.